X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

29 شهریور 1396, 17:46
کد خبر: 24193
خبرنگار: lark
نظرات: 2

در آستانه ال کلاسیکو ایران

تجمع هواداران سپاهان و پرسپولیس در گیشه‌های فروش بلیت

تجمع هواداران سپاهان و پرسپولیس در گیشه‌های فروش بلیت تجمع هواداران سپاهان و پرسپولیس در گیشه‌های فروش بلیت
هواداران سپاهان و پرسپولیس در گیشه‌های فروش بلیط به منظور تهیه بلیت دیدار فردای این دو تیم تجمع کردند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، از صبح امروز و با اعلام محل‌های فروش بلیت دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، هواداران دو تیم در گیشه‌های فروش آن تجمع کردند.
جمعیت قابل توجهی از هواداران دو تیم که بخش عمده آنها را سپاهانی‌ها تشکیل می‌دادند به منظور تهیه بلیت دیدار فردای دو تیم در محل‌های فروش بلیت حضور پیدا کرده‌اند.
کری‌خوانی هواداران دو تیم برای این بازی از هم‌اکنون شروع شده و دو تیم به انتظار بازی فردا در ورزشگاه نقش جهان نشسته‌اند.
بر اساس اعلام هیئت فوتبال اصفهان طبق هماهنگی انجام گرفته تنها 10 درصد از گنجایش طبقه اول ورزشگاه نقش جهان (4 هزار صندلی در اختیار هواداران تیم پرسپولیس و سایر ظرفیت این طبقه از ورزشگاه در اختیار هواداران تیم سپاهان قرار می‌گیرد.
بلیت فروشی این مسابقه روز چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 18 و پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 14 در ورزشگاه‌های تختی، پیروزی و انقلاب برای هواداران دوتیم سپاهان و پرسپولیس در دو رنگ متفاوت انجام می‌گیرد.
درب‌های ورزشگاه نقش جهان جهت ورود تماشاگران دو تیم با هماهنگی یگان ویژه انتظامی استان اصفهان از ساعت 16 روز پنجشنبه باز می‌‌شود.
تجمع هواداران سپاهان و پرسپولیس در گیشه‌های فروش بلیت

نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها