X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 شهریور 1396, 18:47
کد خبر: 24213
خبرنگار: hajiia
نظرات: 1

حواشی پیش از بازی سپاهان و پرسپولیس

تجمع هواداران مقابل محل اقامت تیم‌ها/ جایگاه پرسپولیسی‌ها تکمیل شد

تجمع هواداران مقابل محل اقامت تیم‌ها/ جایگاه پرسپولیسی‌ها تکمیل شد تجمع هواداران مقابل محل اقامت تیم‌ها/ جایگاه پرسپولیسی‌ها تکمیل شد
در فاصله یک ساعت و ۴۰ دقیقه تا آغاز بازی پنج هزار هوادار پرسپولیسی در ورزشگاه حضور دارند و ظرفیت اختصاص یافته به تماشاگران این تیم تکمیل شده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، جدال شاگردان زلاتکو کرانچار و برانکو ایوانکوویچ در هفته هفتم لیگ برتر از ساعت ۲۰ امروز در ورزشگاه نقش‌جهان آغاز می‌شود. حواشی پیش از این دیدار را در ادامه می‌خوانید:

* در فاصله یک ساعت و ۴۰ دقیقه تا آغاز بازی پنج هزار هوادار پرسپولیسی در ورزشگاه حضور دارند و ظرفیت اختصاص یافته به تماشاگران این تیم تکمیل شده است. تا این لحظه ۱۱ هزار هوادار سپاهان هم به نقش‌جهان آمده‌اند که رفته رفته به تعداد آنها اضافه می‌شود. هواداران دو تیم مشغول کری خواندن برای یکدیگر هستند.

* دو تیم با اتوبوس اختصاصی به ورزشگاه نقش‌جهان می‌آیند. همچنین هواداران دو تیم ساعاتی مانده به آغاز بازی مقابل هتل کوثر و هتل آسمان محل استقرار دو تیم تجمع کرده بودند و تیم مورد علاقه خود را تشویق می‌کردند و با بازیکنان عکس یادگاری می‌گرفتند.

* با توجه به فروش دستی بلیط این مسابقه و عدم وجود محدودیت در تعداد بلیط خریداری شده، برخی اقدام به ایجاد بازار سیاه در اطراف ورزشگاه کرده بودند که البته با دخالت مسئولان تا حدود زیادی از این مسأله جلوگیری شد.

* با توجه به حضور پرتعداد تماشاگران، برخی نواقص ورزشگاه نقش‌جهان مانند عدم امکان استفاده از طبقه دوم و مسدود بودن یکی از راه‌های دسترسی به ورزشگاه به دلیل وجود تله خاک در اطراف ورزشگاه در این بازی هم به چشم آمد.

* با اعلام قبلی، پارکینگ مخصوص اصحاب رسانه در این دیدار به هواداران پرسپولیس اختصاص یافته و خبرنگاران و عکاسان نمی‌توانند از این پارکینگ استفاده کنند.

* با توجه به ابلاغیه سازمان لیگ در مورد ممنوعیت استعمال دخانیات در ورزشگاه‌ها، تماشاگران از بردن سیگارو فندک به داخل ورزشگاه منع می‌شوند.

* چمن ورزشگاه نقش‌جهان در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

* پیش از آغاز بازی کلیپ‌های از بازی‌های گذشته سپاهان در حال پخش از اسکوربورد ورزشگاه است که با استقبال هواداران این تیم مواجه شده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها