X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 شهریور 1396, 12:58
کد خبر: 24254
خبرنگار: talaei
نظرات: 11

شاهکار عجیب مسئولان برگزاری بازی سپاهان - پرسپولیس

وقتی سهم سپاهانی‌ها در اختیار هواداران پرسپولیس قرار گرفت!

وقتی سهم سپاهانی‌ها در اختیار هواداران پرسپولیس قرار گرفت! وقتی سهم سپاهانی‌ها در اختیار هواداران پرسپولیس قرار گرفت!
مسئولان برگزاری دیدار سپاهان و پرسپولیس در اقدامی بحث برانگیز دقایقی قبل از آغاز بازی سکوهای طرفداران میزبان را در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار دادند تا در ادامه تماشاگران میزبان ایستاده بازی را تماشا کنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، در اکثر شهرهای میزبان بازی‌های لیگ برتر طبیعتاً تماشاگران مهمان با توجه به درصد کمتری که از سکوها در اختیار دارند زودتر جایگاه خود را پر می‌کنند ضمن اینکه اتوبوس‌های هواداران مهمان معمولاً ساعت‌ها قبل از بازی به ورزشگاه می‌رسند و این خود دلیلی است که تماشاگران مهمان زودتر از میزبان در ورزشگاه حاضر شوند.
روز گذشته اما در حالی که ۵ و نیم سکوی اختصاص پیدا کرده ورزشگاه نقش جهان به هواداران پرسپولیس در فاصله یک ساعت تا شروع بازی پر شده بود و در سکوهای این تیم ازدحام زیادی به وجود آمده بود، مسئولان برگزاری بازی ۲ سکویی را که قرار بود فضای خالی بین هواداران دو تیم را تشکیل بدهد به هواداران پرسپولیس دادند. این در حالی بود که ساعتی بعد جایگاه هواداران سپاهان هم پر شد و با توجه به کم شدن سکوهای تماشاگران سپاهان ازدحام و شلوغی در جایگاه میزبان به وجود آمد.
ازدحام طرفداران سپاهان در جایگاه‌های خودی به حدی بود که طرفدارانی که برای نشستن حتی در راهروها هم جا نداشتند ۹۰ دقیقه به طور ایستاده در دور تا دور سکوهای سپاهان بازی را تماشا کردند. این در حالی بود که اگر ساعتی قبل از بازی بدون دلیل به هواداران پرسپولیس جایگاه بیشتر داده نمی‌شد طرفداران میزبان به راحتی سکوهای خود را پر می‌کردند.
در حالی که در اکثر ورزشگاه‌های دنیا بلیط بازی‌های حساس با شماره صندلی و محل دقیق قبل از بازی رزرو می‌شود اما دیروز در نقش جهان "زور چپانی" حرف اول را زد و فراتر از قانون عمل کرد!
عکس‌های زیر وضعیت طرفداران تیم سپاهان در ورزشگاه خودی را نشان می‌دهد، طرفدارانی که با شاهکار مسئولان برگزاری بازی از حق خود محروم شدند و ۹۰ دقیقه ایستاده بازی تیم خود را تماشا کردند:
وقتی سهم سپاهانی‌ها در اختیار هواداران پرسپولیس قرار گرفت!
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها