X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

31 شهریور 1396, 19:02
کد خبر: 24259
خبرنگار: lark
نظرات: 27

هفته قبل سرم شکست این هفته گردنم می خواست بشکند

پورقاز: شکر که هنوز زنده ام

پورقاز: شکر که هنوز زنده ام پورقاز: شکر که هنوز زنده ام
یکی از تلخ ترین صحنه های الکلاسیکوی ایران در ورزشگاه نقش جهان مصدومیت شدید مدافع ملی پوش سپاهان بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، عزت ا.. پورقاز مدافع ملی پوش سپاهان که در بازی مقابل پرسپولیس به شدت آسیب دید با آمبولانس راهی بیمارستان شد و چند ساعتی تحت درمان و مداوا قرار گرفت تا به این شکل حضور این بازیکن در بیمارستان تا نیمه های شب شائبه های فراوانی رقم بزند.
این بازیکن که بعد از چند ساعت مرخص و به منزل رفت تا استراحت کند در همین خصوص گفت:« بعد از گذشت ۲۴ساعت فقط شکر می کنم که زنده ام.بلند شدم سر بزنم که با گردن و کمر روی زمین افتادم،خیلی تلاش کردم در زمین بمانم اما واقعا درد امانم را بریده بود و در حال حاضر هم تنها با مسکن بهتر هستم».
او ادامه داد:« در بیمارستان بعد از گرفتن عکس مشخص شد که خدا دوستم داشت تا آسیبی به نخاع و گردنم وارد نشده است اما باید چند روزی استراحت کنم. من در هر تیمی بازی کردم نان حلال به سفره خانواده ام بردم و همیشه با تعصب برای تیمم توپ زدم».
مدافع ملی پوش سپاهان تصریح کرد:« هفته گذشته مقابل فولاد پنج بخیه به سرم خورد این هفته هم که واقعا خدا به من و خانواده ام رحم کرد. به عشق هواداران سپاهان و این که دلم نمی خواهد ناراحتی آنها را ببینم با همه وجودم بازی می کنم.مقابل پرسپولیس حضور چهل هزار نفر طرفدار وظیفه ما را سنگین تر کرد و شکر خدا یک‌ امتیاز گرفتیم در حالی که مستحق برد هم بودیم».
پورقاز در ادامه افزود:»باید زودتر به گل می رسیدیم اما متاسفانه چند بازی هست توپ های ما به گل تبدیل نمی شود ولی قول می دهم روزهای خوب سپاهان هم می رسد. این بازی پدر و مادرم در اصفهان بودند و بازی را می دیدند.نمی دانم شاید دعای خیر آنها بود که اکنون‌می توانم نفس بکشم ،از هواداران سپاهان هم ممنونم که پیگیر حالم بودند انشاا.. زودتر بتوانم در تمرینات شرکت کنم».
مدافع ملی پوش سپاهان در پایان با گله از برخی انتقادات گفت:« برخی فکر می کنند فوتبالیست پول راحت می گیرد اما این اتفاقات را پیش بینی نمی کنند. از شدت درد دیشب تا حالا خواب ندارم و اگر خدای نکرده اتفاق بدتری رخ می داد چه بر سرم می آمد خدا داند اما شکر که اکنون شرایط بهتری دارم».
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها