X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 مهر 1396, 08:55
کد خبر: 24260
خبرنگار: khani
نظرات: 1

درهر شرایطی تلاش می‌کنم تا برای سپاهان گلزنی کنم

مروان حسین : موقعیت‌های زیادی روی دروازه پرسپولیس داشتیم

مروان حسین : موقعیت‌های زیادی روی دروازه پرسپولیس داشتیم مروان حسین : موقعیت‌های زیادی روی دروازه پرسپولیس داشتیم
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: موقعیت‌های زیادی روی دروازه پرسپولیس داشتیم و اگر توپ‌های آخرمان به گل تبدیل می‌شد، می‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،مروان حسین در گفت‌وگو خبرگزاری میزان، درباره تساوی 2 بر 2 سپاهان مقابل پرسپولیس در هفته ششم لیگ برتر گفت: بازی خوبی را انجام دادیم. همانطور که می‌دانید پرسپولیس تیم قدرتمندی است و جزء ۴ تیم برتر قاره آسیا است ضمن اینکه بازیکنان این تیم جزو نفرات اصلی تیم ملی ایران هستند با این وجود ما مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشتیم، موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم و اگر کمی خوش شانس‌تر بودیم و توپ‌های آخرمان به گل تبدیل می‌شد، می‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم.

وی در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند، تصریح کرد: به هر حال هر بازی شرایط خاص خودش را داشت. من هم درهر شرایطی تلاش می‌کنم تا برای تیمم گلزنی کنم در صحنه گل هم همه بازیکنان زحمت کشیدند و سانتر محمدی هم فنی و زیبا بود.

مهاجم عراقی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: بازی با پرسپولیس این خوش بینی را به ما داد که تیم خوبی هستیم و از بعد بازی هدفمان این است که در مسابقات بعدی به موفقیت رسیده و 3 امتیاز هر بازی را کسب کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها