X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 مهر 1396, 09:19
کد خبر: 24262
خبرنگار: khani
نظرات: 5

به این سپاهان کاملا امیدوارم

اخوان: پورقاز نماد تعصب است

اخوان: پورقاز نماد تعصب است اخوان: پورقاز نماد تعصب است
سرپرست تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: شرایط قنی تیم به قدری خوب است که تمام ارکان باشگاه نسبت به کسب نتیجه در ادامه بازی ها کاملا خوشبین هستیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ؛مهدی اخوان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شایعه برکناری احتمالی زلاتکو کرانچاز از سرمربیگری سپاهان اصفهان به دلیل کسب تساوی گفت: به هیچ وجه چنین صحبت هایی در بین مدیران باشگاه و سرمربی تیم نبوده است. عملکرد فنی تیم هم به گونه ای است که کاملا ما را به آینده خوشبین نگه داشته است. شخصا فکر می کنم سپاهان به زودی خواهد توانست نتایج خوبی را در کنار بازی زیبا و روانش کسب کند.

سرپرست سپاهان در ادامه تصریح کرد: در همین بازی با پرسپولیس دیدید که موقعیت ها زیادی داشتیم اما طبیعی است بازیکنان با توجه به استرس بالایی که به واسطه نتایج چند هفته اخیر به آنها وارد شده است نتوانند آمادگی ایده آل خود را داشته باشند. تیمی که چند هفته ای نمی برد وارد بحران ناخواسته می شود.

اخوان درباره وضعیت مصدومیت پورقاز و سرلک افزود: میلاد سرلک کمی مشکل پیدا کرده بود و با توجه به ضربه ای که به صورتش خورد دچار فراموشی لحظه ای شده بود که رو به بهبودی است. بازیکن جنگنده ای است و سپاهان به وجود آنها افتخار می کند. پورقاز هم برای دومین بازی متوالی مصدوم شد. در بازی قبلی با ابروی شکافته بازی کرد و این بار هم از ناحیه کمر آسیب دیدگی جدی داشت که خوشبختانه مشکلش مربوط به ستون فقرات نیست اما کوفتگی شدید پیدا کرده است که باید چند روزی را استراحت کند. پورقاز نمادی از تعصب در فوتبال است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها