X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 مهر 1396, 10:19
کد خبر: 24265
خبرنگار: khani
نظرات: 7

پرسپولیس با خوش‌شانسی امتیاز گرفت

طاهری : در موضوع طارمی، سپاهان از حق قانونی‌‌اش استفاده می‌کند

طاهری : در موضوع طارمی، سپاهان از حق قانونی‌‌اش استفاده می‌کند طاهری : در موضوع طارمی، سپاهان از حق قانونی‌‌اش استفاده می‌کند
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: وظیفه ما دفاع از حق باشگاه سپاهان است و در مورد موضوع طارمی از حق قانونی‌‌مان استفاده خواهیم کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محسن طاهری در خصوص تساوی خانگی سپاهان برابر پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر گفت: «به نظر من سپاهان در دیدار با پرسپولیس بهتر از دیدارهای قبلی‌اش ظاهر شد و بهترین بازی فصل خود را تا اینجا برابر پرسپولیس انجام داد. حریف خوش‌شانس بود که توانست با امتیاز به خانه برگردد. سپاهان تیم برتر میدان بود و شایسته کسب حداکثر امتیاز بود ولی شانس با ما یار نبود تا به پیروزی نرسیم.»
او ادامه داد: «بازی خوبی که برابر پرسپولیس از سوی بازیکنان تیم انجام شد بیانگر آن است که سپاهان به روزهای خوب خود نزدیک شده و در آینده بهتر از این هم نتیجه خواهد گرفت.»
مدیر عامل باشگاه سپاهان همچنین درخصوص محرومیت مهدی طارمی و اینکه اگر این محرومیت قبل از بازی با سپاهان اعلام شده بود، باشگاه چه واکنشی به این اتفاق خواهد داشت، بیان کرد: «وظیفه ما دفاع از حق باشگاه سپاهان است و در مورد موضوع طارمی از حق قانونی‌‌مان استفاده خواهیم کرد. البته ما منتظر می‌مانیم تا براساس رای قطعی از حق طبیعی‌مان دفاع کنیم.»
وی درباره اینکه چرا تیمش تا اینجای فصل نتوانسته نتایج قابل قبولی بگیرد و در رده دوازدهم لیگ برتر قرار دارد، اظهارداشت: «ما در این فصل تغییرات زیادی داشتیم و کادرفنی نیاز به زمان دارد تا اندیشه‌های تاکتیکی‌اش را پیاده کند. همان‌طور که دیدید پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌هایش را برابر ما ارائه کرد اما در پایان با خوش اقبالی به یک تساوی رسید. سپاهان هفته به هفته بهتر می‌شود و از کادرفنی تیم حمایت لازم را خواهیم داشت.»
طاهری درباره اینکه عنوان شده بود باشگاه سپاهان به کرانچار درباره کسب نتایج ضعیف در این فصل هشدار داده بود، بیان داشت: «ما هیچ‌وقت توجهی به گمانه‌زنی‌ها و حدس‌های زده شده نداریم. ما هیچ اخطار یا هشداری به کرانچار ندادیم. سپاهان حتی اگر به پرسپولیس هم می‌باخت ما از کرانچار حمایت می‌کردیم چون پیشر فت تیم محسوس است و سرمربی تیم را به خوبی جلو می‌برد. قرارداد کرانچار با سپاهان دو سال است و ما براساس اهداف مشخصی جلو می‌رویم. اتفاقات بسیار خوبی در انتظار سپاهان است و امیدوارم که از زمانی که انتظار داشتیم، زودتر به اهداف‌مان برسیم.»
مدیرعامل باشگاه سپاهان تصریح کرد: «هنوز 23 هفته تا پایان لیگ باقی مانده و فرصت داریم تا امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. چند پیروزی متوالی سپاهان را به جمع تمی های مدعی می‌رساند و ما در این راه نیاز به حمایت هواداران فهیم سپاهان داریم که با صبوری‌شان تا اینجا به تیم کمک کردند و می‌دانند روزهای خوشی در انتظار تیم‌شان است.»
او درباره اینکه سپاهان تا اینجا از داوری متضرر شده یا سود برده، تاکید کرد: «ما تلاش می‌کنیم تا کوچکترین اعتراضی به داوری نداشته باشیم و قبول داریم که اشتباهات داوری هم بخشی از مسابقه است. اگر چه براین باوریم که در طول یک فصل داوران با اشتباهات سهوی خود در نتایج تیم‌ها دخیل هساتند و ممکن است با چند امتیازی که براساس اشتباهات غیرعمدی داوران رخ می‌دهد یک تیم در پایان فصل به جایگاهی که استحقاقش را داشته نرسد. امیدوارم کمیته داوران نظارت و دقت بیشتری در مورد قضاوت دیدارهای لیگ داشته باشد تا درصد اشتباهات خیلی پایین بیاید و هیچ تیمی متضرر نشود.»
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها