X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

1 مهر 1396, 16:06
کد خبر: 24274
خبرنگار: lark
نظرات: 6

تنها باشگاه خوش حساب ایران هستیم

نصیرزاده: سپاهان قهرمان لیگ می‌شود

نصیرزاده: سپاهان قهرمان لیگ می‌شود نصیرزاده: سپاهان قهرمان لیگ می‌شود
مدیرعامل گسترش فولاد این روزها از شرایط تیمش رضایت کامل دارد و امیدوار است در آینده بهتر از این نیز عمل کنند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص برد این تیم مقابل سیاه جامگان اظهار داشت: ما از نتایج تیم بسیار راضی هستیم چهار امتیاز در دو بازی خارج از خانه گرفتیم. لوکا مربی بسیار خوبی است و کارش را بلد است.
وی ادامه داد: نباید از تیم ما انتظار معجزه داشت چون چهار تیم گسترش فولاد، استقلال، سپاهان و نفت آبادان بیشترین تغییرات را در ترکیب تیم خود داشتند و اگر دقت کنید هر چه ار تیم در جدول به یک دیگر چسبیدند.
مدیرعامل گسترش فولاد خاطرنشان کرد: شما همین سپاهان را نگاه کنید درست است نتایج خوبی نگرفته اما پیش بینی من این است که سپاهان قهرمان لیگ خواهد شد.
نصیرزاده در خصوص مطالبات بازیکنان قدیمی این تیم و شکایت آنها اذعان داشت: اینهایی که از گسترش فولاد شکایت می‌کنند اگر می‌توانند چک‌های قدیمی خود را از تیم‌های دیگر بگیرند. ما حتی در این خصوص با کمیته اخلاق هم صحبت کردیم و می‌دانیم یک کارگزار پشت این شکایت‌ها است از طریق کمیته اخلاق و فدارسیون آنها را پیگیری خواهیم کرد. اعتراف می‌کنم تنها باشگاه خوش حساب ایران هستیم که هیچ بدهی به هیچ بازیکنی ندارد.
مدیرعامل گسترش در خصوص دیدار این هفته این تیم مقابل تراکتورسازی گفت: بسیار سخت است که در دربی حضور پیدا کنیم ما از تمام توان خودمان برای پیروزی در دربی استفاده خواهیم کرد. و هواداران مطمئن باشند یک بازی زیبا را تماشا خواهند کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها