X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

3 مهر 1396, 11:38
کد خبر: 24294
خبرنگار: khani
نظرات: 2

کار با این ترافیک بازیکن سخت است اما جایگاهم را پس می‌گیرم

میرزایی: جلوی پرسپولیس نشان دادیم این سپاهان مدعی می‌شود

میرزایی: جلوی پرسپولیس نشان دادیم این سپاهان مدعی می‌شود میرزایی: جلوی پرسپولیس نشان دادیم این سپاهان مدعی می‌شود
با آمدنش به زمین یکباره ورق به نفع سپاهان برگشت و شاگردان کرانچار از باخت یک تساوی ارزشمند مقابل پرسپولیس مدعی ساختند. رضا میرزایی که مثل فصل گذشته نتوانسته زیاد به بازی بيايد و اسیر ترافیک بازیکنان روی به جلوی زردپوشان شده در ادامه از شرایطی مي‌گوید که قطعا جایگاه خودش را در ترکیب اصلی به دست خواهد آورد.


از تساوی سپاهان در خانه مقابل پرسپولیس شروع کنیم که یک بازی زیبا و مهیج را شاهد بودیم. بازی چطور بود؟

بازی خیلی خوبی بود و ما برای این مسابقه بابت سه امتیاز به زمین رفتیم. خوب بازی کردیم و این خوب بودن همه را امیدوار کرد که بتوانیم در ادامه امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

پس تو برخلاف خیلی‌ها که حق پرسپولیس را برد مي‌دانستند یا اینکه دو تیم باید مساوی مي‌شدند برد را حق سپاهان مي‌دانستی؟
قطعا سپاهان در این بازی مي‌توانست برنده باشد اما نتیجه تساوی هم نتیجه‌ای عادلانه مي‌توانست باشد. باور کنید اگر وقت داشتیم گل سوم را هم مي‌توانستیم به ثمر برسانیم. ما گل دوم را وقتی زدیم که به خاطر مصدومیت پورقاز 10 نفره بودیم و آنها گل اول خودشان را هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند. این 10 نفره شدن ما تا اینکه بازیکن جایگزین بیاید هفت، هشت دقیقه طول کشید و از عمق دفاع گل خوردیم اما با قدرت دو گل را جبران کردیم.

به نظرت سپاهان با این همه بازیکن خوبی که در اختیار دارد و آن را ابتدای لیگ مدعی مي‌دانستد چرا نتیجه لازم را نگرفته است؟

شما ببینید امسال حدود 10 بازیکن جدید به تیم ما اضافه شده‌اند و هماهنگ شدن این نفرات زمان بر است. با این حال در بازی‌‌هاي قبلی هم بدشانس بودیم و توپ‌‌هاي ما گل نمی شد و از آن طرف یک توپ حریف مي‌آمد و وارد دروازه ما مي‌شد. مساله بدشانسی ما موضوعی بود که حتی آقای کرانچار هم به آن اشاره داشت و تایید کرد که واقعا سپاهان در این هفته‌هایی که از لیگ گذشته بدشانس بوده است.

با این شرایط به نظرت این سپاهان مي‌تواند به یکی از مدعیان لیگ تبدیل شود؟
شک نکنید چون تیم کمی نیستیم و 9 بار قهرمانی سپاهان اتفاقی نبوده است. این بازی آخر مقابل پرسپولیس مدعی نشان داد که همه مي‌توانند به این سپاهان برای قهرمانی و گرفته سهمیه آسیا امیدوار باشند و آن را به دست بیاورد.

فصل قبل ویسی، استیماچ و حتی خود کرانچار بیشتر از این فصل به تو بازی دادند اما چه شد که یکی از کاندیداهای لیگ برتر شانزدهم از منظر پدیده بودن این فصل بازی زیادی به آن نرسیده است؟

بله همان طور که گفتید فصل پیش کاندیدای کسب عنوان پدیده لیگ شانزدهم بودم و جا دارد از همه مربیان خودم از آقایان فرکی، اخباری، ویسی و استیماچ در کنار آقای خوروش و خود آقای کرانچار که به من اعتماد کردند یک تشکر داشته باشم. من این فصل در یک ترافیک سنگین بازیکن در راست، چپ و خط حمله مواجه هستم و کار همه بازیکنان برای رسیدن به ترکیب اصلی خیلی سخت است. فصل پیش در شش بازی آخر که آقای کرانچار بودند بازیکن فیکس بودند اما حالا کار واقعا با این ترافیک سخت است.


اما یک حضور خوب در بازی با پرسپولیس داشتی و شاید کم شانس بودی که تعویض طلایی لقب نگرفتی.

خدا را شکر که توانستم در این بازی مثمرثمر باشم و مفید واقع شوم. این خواست خدا بود که حضورم به نفع تیم شود. زیاد با این القاب و عناوین کاری ندارم و تمام هدفم موفقیت سپاهان بوده و اینکه هر وقت صلاح باشد در زمین باشم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم.


با این عملکرد خوبت در بازی با پرسپولیس حتی گزارشگر بازی هم از اینکه چرا کرانچار به تو بیشتر بازی نمی دهد ابراز تعجب کرد. به نظرت از این به بعد کرانچار به تو بازی بیشتر خواهد داد؟

همانطور که گفتم ترافیک زیادی در کلیه خطوط سپاهان در قسمت جلو وجود دارد و هر بازیکنی باید تلاش دو چندانی داشته باشد. آقای کرانچار به من اعتماد دارد و شک نکنید جایگاه فصل پیش خودم را دوباره پس مي‌گیرم و از بازیکنان اصلی تیم خواهم شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها