X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 مهر 1396, 14:22
کد خبر: 24308
خبرنگار: lark
نظرات: 11

فینال فوتسال مانع دیده شدن لیگ برتر

چرا بازی سپاهان پخش نمی‌شود؟

چرا بازی سپاهان پخش نمی‌شود؟ چرا بازی سپاهان پخش نمی‌شود؟
دیدار سپاهان و نفت به دلیل همزمان بودن آن با فینال فوتسال بازی‌های آسیایی داخل سالن پخش زنده تلویزیونی ندارد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از ایمنا، با اینکه نیمی از دیدارهای هفته هشتم امروز برگزار می‌شود اما شبکه ورزش برخلاف رویه معمول برنامه‌ای برای پوشش مسابقات لیگ برتر فوتبال ندارد. البته از چهار مسابقه امروز سه بازی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش می‌شود. دیدار سپیدرود و استقلال از شبکه سوم سراسری به صورت مستقیم به نمایش در خواهد آمد و بازی ذوب‌آهن با سایپا و شهرآورد اهواز هم به ترتیب از شبکه‌های استانی اصفهان و خوزستان پخش می‌شود.
دیدار نفت تهران و سپاهان تنها مسابقه امروز است که به احتمال خیلی زیاد پخش زنده تلویزیونی ندارد. علت پخش نشدن این مسابقه آن است که شبکه ورزش به عنوان تنها گزینه پوشش این بازی همزمان دیدار تیم ملی فوتسال ایران برابر ازبکستان را در چارچوب فینال بازی‌های آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی روی آنتن خواهد برد.
دیدار فوتسال ایران و ازبکستان که در عشق‌آباد ترکمنستان برگزار می‌شود از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران و بازی سپاهان و نفت از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه تختی تهران آغاز خواهند شد. همین تداخل زمانی علت دیده نشدن دیدار طلایی‌پوشان اصفهانی با زردپوشان تهرانی است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها