X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 مهر 1396, 20:16
کد خبر: 24316
خبرنگار: khani
نظرات: 34

هواداران سپاهان حق دارند

کرانچار: با بازیکنانم برخورد جدی کردم ولی به خاطر هدر دادن موقعیت‌ها متأسفم

کرانچار: با بازیکنانم برخورد جدی کردم ولی به خاطر هدر دادن موقعیت‌ها متأسفم کرانچار: با بازیکنانم برخورد جدی کردم ولی به خاطر هدر دادن موقعیت‌ها متأسفم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان، گفت: من در طول هفته با بازیکنانم برخورد بسیار جدی کردم ولی باید تأسف بخورم که این همه موقعیت را از دست دادیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، زلاتکو کرانچار بعد از شکست یک بر صفر مقابل نفت طلائیه در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال گفت: در نیمه اول چندین موقعیت صد در صد گل داشتیم و نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم مانند هفته‌های قبل نتیجه را از دست دادیم شانس‌های خوبی ایجاد کردیم و به نفت تبریک می گویم.

کرانچار افزود: من فکر می‌کنم در طول هفته با بازیکنانمان برخورد جدی کردیم و امروز باید تأسف بخورم به خاطر موقعیت‌هایی که مرتب از دست می‌دادیم و فرصت‌هایی که یکی یکی از دست رفت و ما نتوانستیم از آ‌نها استفاده کنیم.

وی در خصوص دلایل ناراحتی تماشاگران، گفت: کاملاً حق با هواداران است چون بازیکنان ما نتوانستند با کسب نتیجه دلخواه به آنها هدیه بدهند. من به چشمم دیدم که از دقیقه یک آنها تیمشان را تشویق می‌کردند و منتظر برد سپاهان بودند.

کرانچار در پاسخ به این سؤال که چرا شاگردانش از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنند، گفت: ما با این مشکل از ابتدای فصل مواجه هستیم بازیکنان من خودشان را در موقعیت قرار می‌دهند ولی تمرکز لازم را ندارند و درست موقع ضربه آخر زدن تمرکز نمی‌کنند. آنها خودشان باید راهی پیدا کنند که بتوانند به گل برسند. متأسفانه این ناتوانی در زدن ضربات آخر مدام در حال اتفاق افتادن است.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سؤال که چرا علی کریمی در ترکیب تیمش بازی نکرد، گفت: این بازیکن در دیدار مقابل فولاد دچار آسیب‌دیدگی شد و به نظر می‌رسد مصدومیت او بسیار جدی بوده که نتوانسته خود را به شرایط مسابقه برساند باید وضعیت او بررسی شود تا ببینیم کار به کجا می‌کشد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها