X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 مهر 1396, 20:50
کد خبر: 24318
خبرنگار: khani
نظرات: 18

مخلص همه هواداران سپاهان هستیم

واکنش کریمی به شعار هواداران سپاهان

واکنش کریمی به شعار هواداران سپاهان واکنش کریمی به شعار هواداران سپاهان
سرمربی تیم نفت طلاییه، گفت: با فیلمی که موجود است مشخص است که موقعیت‌های گل ما خیلی خطرناک‌تر از موقعیت‌های گل سپاهان بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال دو تیم سپاهان و نفت طلاییه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم نفت طلاییه با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت.

در طول برگزاری این دیدار هواداران سپاهان با شعار کریمی ضد فوتبال علیه سرمربی تیم نفت شعار می‌دادند.

علی کریمی در پایان این دیدار در واکنش به شعار هواداران سپاهان گفت: این یک چیز طبیعی در فوتبال است و این دوستان به ما می‌گویند ضد فوتبال هستیم. اما من با فیلمی که موجود است با آنها شرط می‌بندم که موقعیت‌های گل ما خیلی خطرناک‌تر از موقعیت آنها بود.

وی در ادامه گفت: باز هم هرچه می‌گویند ما مخلص همه آنها هستیم. انشاءالله تیمشان را حمایت کنند فکر می‌کنم تیم سپاهان تیم جوان و خوبی است و یک مقدار حمایت نیاز دارد. تیم سپاهان تجربه قبلی دارد. سر آقای فرکی اگر یادتان باشد این اتفاق‌ها رخ داد اما روز آخر سپاهان قهرمان شد.

سرمربی تیم نفت طلاییه در پایان صحبت‌های خود گفت: پس تا روز آخر این شانس قهرمانی وجود دارد، مخصوصا یک تیمی با این مدیریت برنامه‌ریزی و امکانات آنها مربی خوب و با تجربه‌ای دارند فقط نیاز به هواداران خود دارند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها