X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 مهر 1396, 21:25
کد خبر: 24320
خبرنگار: khani
نظرات: 8

نفت بهتر خواهد شد

امین منوچهری: مستحق پیروزی برابر سپاهان بودیم

امین منوچهری: مستحق پیروزی برابر سپاهان بودیم امین منوچهری: مستحق پیروزی برابر سپاهان بودیم
مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازی خوبی از خود ارائه دادیم و استحقاق پیروزی برابر سپاهان را داشتیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار مهر، امین منوچهری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر سپاهان اصفهان در ورزشگاه تختی تهران گفت: بازی خوبی بود. هر دو تیم تلاش زیادی داشتند تا بتوانند ۳ امتیاز دیدار را کسب و شرایط خود را در جدول بهبود ببخشند.

وی تاکید کرد: ما چند موقعیت خوب دیگر هم داشتیم که با بدشانسی از دست دادیم اما در نیمه دوم فشار زیادی بر روی دروازه سپاهان آوردیم و توانستیم به یک گل حساس دست پیدا کنیم.

مهاجم نفت تهران افزود: با بازگشت کریمی به نفت، تیم متحول شده و اعتقاد دارم می توانیم در هفته های آتی بازیهای بهتری از خود ارائه داده و نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

منوچهری در ادامه خاطرنشان کرد: اگر مسئولان باشگاه، کریمی و بازیکنان را یاری کنند مطمئن باشید آرامش بیشتری به تیم تزریق خواهد شد و آنها شاهد نتایج بهتری از نفت خواهند بود.

وی در خصوص عملکرد گروه داوری این دیدار نیز گفت: داوری خوب بود اما در چند صحنه می توانست به نفع ما سوت زده شود که این اتفاق رخ نداد اما در مجموع داوری خوب بود.

مهاجم نفت تهران در پایان تصریح کرد: کریمی تلاش زیادی می کند تا بتواند تیم را به جایگاه واقعی اش برساند و ما هم به او کمک خواهیم کرد تا به این مهم دست پیدا کرده و مطمئن باشید روزهای خوب نفت در راه است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها