X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

5 مهر 1396, 11:15
کد خبر: 24323
خبرنگار: khani
نظرات: 32

کم کاری در کار نیست؛ این صحبت‌ها از کجا مطرح می‌شود؟!

طاهری: بامنصوریان صحبتی نکردیم

طاهری: بامنصوریان صحبتی نکردیم طاهری: بامنصوریان صحبتی نکردیم
مدیرعامل تیم فوتبال سپاهان گفت: از لحاظ تاکتیکی و بازی رو به جلو هستیم ولی در ضربات آخر دقت کافی را نداریم ، امیدوارم که این نتایج جبران شود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص شکست سپاهان مقابل نفت طلاییه و روند ناکامی‌های این تیم در این فصل اظهار داشت: ما خوب بازی کردیم، می‌توانستیم به گل برسیم اما متأسفانه بی دقت بودیم و نتوانستیم دروازه نفت تهران را باز کنیم. امیدوارم که این نتایج جبران شود. ما برای اینکه شوک به تیم وارد کنیم راهکارهایی داریم و بعضی از این راهکارها اجرایی می‌شود. ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان و اعضای تیم را کسر کردیم تا در واقع بازیکنان به خودشان بیایند ، از لحاظ تاکتیکی و بازی رو به جلو هستیم ولی در ضربات آخر دقت کافی را نداریم صلاح دیدیم تا شوکی به بازیکنان وارد شود و از این شرایط بد خارج شویم و بتوانیم در ادامه این نتایج را جبران کنیم.

طاهری در ادامه در خصوص اینکه آیا جلسه‌ای با کرانچار در خصوص نتایج برگزار خواهید کرد یا خیر اظهار داشت: کرانچار تازه به اصفهان رسیده است، مطمئناً جلسه‌ای با سرمربی و اعضای کادر فنی برگزار خواهیم کرد تا نتایج سپاهان بررسی شود به هر حال ما هر هفته جلسات متعددی با کرانچار برگزار می‌کنیم و او گزارش خود را ارائه می‌دهد. ما همچنان از کرانچار حمایت می‌کنیم، قرار نیست کادر فنی تغییر کند و با هیچ گزینه ای صحبت نکردیم، از لحاظ فنی تیم خوب کار می‌کند اما متأسفانه کمی بدشانس هستیم.

طاهری در خصوص اینکه شنیده ها حاکی از آن است که علی منصوریان یکی از گزینه های جانشینی برای کرانچار است،و آیا با این مربی صحبتی کردید یا خیر،اظهار داشت؟ ما از کرانچار حمایت می کنیم با هیچ مربی در حال حاضر صحبت نکردیم و اعتقاد داریم می توانیم این نتایج را جبران کنیم، در حال حاضر ما با منصوریان هیچ صحبتی نکردیم و نمی دانم این گزینه ها از کجا گفته می شود، قرار نیست که سرمربی تیم سپاهان برکنار شود.

وی در خصوص اینکه آیا بعضی از بازیکنان کم‌کاری می‌کنند یا خیر، گفت: همچین فکری راجع به بازیکنان نمی‌کنیم، من نمی دانم این اظهار نظرها از جانب چه کسی است ولی سعی می‌کنیم با جریمه نقدی به بازیکنان شوک وارد کنیم و اگر دیدیم به بازیکنی احتیاج داریم مطمئناً در نیم‌فصل نفراتی را که احتیاج داشته باشیم جذب می‌کنیم تا تیم قدرتمند شود و بتوانیم به جایگاه مناسب خودمان در لیگ برگردیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها