X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

6 مهر 1396, 09:30
کد خبر: 24328
خبرنگار: lark
نظرات: 4

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

درخشش فرعون کوچک و سه امتیاز دیگر برای جالوروسی

درخشش فرعون کوچک و سه امتیاز دیگر برای جالوروسی درخشش فرعون کوچک و سه امتیاز دیگر برای جالوروسی
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
درخشش فرعون کوچک و سه امتیاز دیگر برای جالوروسی

از هفته ششم رقابت های لیگ برتر انگلستان، منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد میزبان کریستال پالاس بود که در پایان سیتیزن ها باز هم موفق شدند بردی پر گل به دست آورند تا روز های سیاه کریستال پالاس، همچنان ادامه داشته باشد. منچستریونایتد در دیداری دشوار با تک گل لوکاکو ساوتهمپتون را مغلوب کرد تا نبرد این تیم با سیتی در صدر ادامه پیدا کند. چلسی نیز با برد 4 گله مقابل استوک سیتی به یک قدمی صدر رسید. در ادامه دیدارهای این هفته لسترسیتی و لیورپول به مصاف هم رفتند که در نهایت قرمزهای آنفیلد موفق شدند در روزی که آنتونی تیلور قضاوت بحث برانگیزی داشت، به برتری برسند. در آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان وست برومویچ بود که در پایان توپچی های لندن موفق شدند در دیدار خانگی برابر وست برومویچ، به پیروزی دست پیدا کنند.


در دیدار آغازین هفته ششم بوندس لیگا بایرن مونیخ در آلیانز آرنا به مصاف وولفسبورگ رفت و در پایان این بازی با تساوی 2-2 خاتمه یافت. در این بازی بایرن مونیخ نیمه اول را با برتری 2-0 به پایان رساند اما در نیمه دوم بازی برگشت و دو گل از بازیکنان وولفسبورگ به تقسیم امتیازات منجر شد. با کسب این نتیجه مونیخی ها 13 امتیازی شد و در مکان دوم جدول باقی ماند. دورتموند رقیب باواریایی ها به مصاف مونشن گلادباخ رفت و توانست حریف خود را با 6 گل گلباران کند. در این بازی اوبامیانگ هتریک کرد. در پایان این هفته زنبورها با 16 امتیاز صدرنشین بوندس لیگا هستند.


در ایستگاه ششم لالیگا تیم‌های اتلتیکو مادرید و سویا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم رفتند که مردان دیگو سیمئونه در خانه موفق شدند حریف خود را را با 2 گل از پیش روی بر دارند تا دومین پیروزی متوالی شان در استادیوم جدید را جشن بگیرند. شاگردان والورده موفق شدند با دو گل به خودی بازیکنان حریف و تک گل لوئیز سوارز در زمین حریف تازه به لالیگا صعود کرده عبور کنند و با ۱۸ امتیاز اختلاف ۷ امتیازی با رئال مادرید را حفظ کرده و صدرنشینی را ادامه دهند. رئال به لطف دو گل دنی سبایوس و در دیداری که تیر دروازه هم به فریادش رسید موفق شد در زمین آلاوز به پیروزی 1-2 دست یافته و باخت به بتیس را از یاد ببرد تا کماکان آلاوز در حسرت برد در فصل جدید لالیگا بماند.


دو تیم آ اس رم و اودینزه، از هفته ششم سری آ با قضاوت داویده ماسا در ورزشگاه المپیکوی رم به مصاف یکدیگر رفتند که در آخر شاگردان دی فرانچسکو با یک پیروزی پر گل دیگر، عملا خود را در جمع مدعیان قرار دادند. یک نیمه برای گرگ ها کافی بود تا کارِ شاگردان دل نری را یکسره کنند. یوونتوس در دیدار با تورینو به سه امتیاز ارزشمند دربی تورین رسید تا همچنان رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی خود را حفظ کند. آن ها اکنون ۱۸ امتیاز دارند و با تفاضل گل ۱۵+ در رده دوم جدول ایستاده اند. روسونری در خانه سمپدوریا شکست خورد تا کمی از جمع مدعیان عقب بماند. در آخرین دیدار این هفته اینتر همانند هفته قبل موفق شد با گل یک مدافع این بار جنوا را در سن سیرو مغلوب کند.


در هفتمین هفته از لوشامپیونه فرانسه دو تیم لیل و موناکو به مصاف هم رفتند که در پایان موناکو با 4 گل بر لیل غلبه کرد. دو تیم پاری سن ژرمن و لیون به تساوی مقابل حریفان خود دست یافتند و تیم مارسی با 2 گل، تولوز را از پیش روی برداشت. در پایان این هفته پاری سن ژرمن با یک امتیاز بیشتر نسبت به موناکو در صدر جدول قرار دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها