X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 مهر 1396, 10:37
کد خبر: 24336
خبرنگار: lark
نظرات: 6

تهدید رحیمی و ناچاری آذری

از بی‌خانمانی سپاهان تا خانه‌به‌دوشی ذوب‌آهن

از بی‌خانمانی سپاهان تا خانه‌به‌دوشی ذوب‌آهن از بی‌خانمانی سپاهان تا خانه‌به‌دوشی ذوب‌آهن
چند سال پس از مطرح شدن احتمال انتقال دیدارهای سپاهان به بیرون از اصفهان، باشگاه ذوب‌آهن از برگزاری تعدادی از بازی‌های این تیم خارج از استان خبر داده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از ایمنا، بیست‌ودوم اردیبهشت ۹۱ و مصادف با شب چهارمین قهرمانی سپاهان در لیگ برتر بود که مدیرعامل وقت باشگاه در اعتراض به کُندی روند تکمیل نقش جهان اعلام کرد که اگر این ورزشگاه تا سال ۹۲ تکمیل نشود بازی‌های سپاهان را به استان دیگری منتقل می‌کند تا این تیم پُرطرفدار در ورزشگاهی بزرگتر از فولادشهر پذیرای هوادارانش باشد.
ورزشگاه نقش جهان تازه اواسط سال ۹۵ بازگشایی شد و با وجود این تأخیر زیاد، تهدید علیرضا رحیمی مبنی بر انتقال دیدارهای سپاهان به خارج از اصفهان هیچ‌گاه عملی نشد.
با گذشت نزدیک به پنج سال و نیم از زمانی که مدیرعامل پیشین سپاهان آن تهدید را مطرح کرد اکنون همتایش در ذوب‌آهن از احتمال مشابهی خبر داده است. عملیات جایگزینی چمن ورزشگاه فولادشهر از یک طرف و ناتوانی باشگاه ذوب‌آهن در پرداخت هزینه برگزاری مسابقات در استادیوم نقش جهان از طرف دیگر باعث شده است تا این بار صحبت از انتقال دیدارهای دیگر تیم اصفهانی به خارج از استان مطرح شود با این تفاوت که این بار انتقال بازی‌ها به بیرون از اصفهان صرفاً یک تهدید نیست بلکه احتمالی جدی است که با توجه به گفته‌های سعید آذری به نظر می‌رسد به واقعیت خواهد پیوست.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها