X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

8 مهر 1396, 10:42
کد خبر: 24337
خبرنگار: lark
نظرات: 25

ویسی باز هم جوان‌ترین تیم را ساخت

لیگ برتر جوان‌تر شد، اصفهانی‌ها پیرتر

لیگ برتر جوان‌تر شد، اصفهانی‌ها پیرتر لیگ برتر جوان‌تر شد، اصفهانی‌ها پیرتر
میانگین سنی تیم‌های اصفهانی امسال نسبت به فصل گذشته بالا رفته است هرچند که سپاهان همچنان از جوان‌ترین تیم‌های لیگ برتر به حساب می‌آید.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از ایمنا، تیم تحت هدایت عبدالله ویسی با میانگین سنی ۲۳.۷ سال جوان‌ترین تیم لیگ هفدهم به حساب می‌آید. البته فعلاً جوانگرایی ویسی با قرار گرفتن استقلال خوزستان در رده ماقبل آخر جدول جواب نداده است. جالب آنکه در لیگ شانزدهم هم سپاهان با سرمربیگری ویسی جوان‌ترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شد.
البته استقلال خوزستان این عنوان را با سایپا شریک است که متوسط سنی مشابهی دارد. دیگر نماینده اهواز یعنی فولاد هم در رده دوم جای دارد و سپاهان امسال از این نظر سوم است. محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالات این توفیق را نصیب تراکتورسازی کرده است که بالاتر از پرسپولیس به چهارمین تیم جوان لیگ برتر بدل شود. تیم تبریزی پارسال پیرترین تیم لیگ بود.
فصل پیش سپاهان و ذوب‌آهن به ترتیب جوان‌ترین و سومین تیم جوان لیگ برتر بودند اما آنها امسال با میانگین سنی ۲۴.۵ و ۲۵.۶ سال از این نظر سوم و دهم هستند. به عبارت دیگر، برعکسِ لیگ شانزدهم، ذوب‌آهن امسال یکی از تیم‌های به نسبت پیر لیگ به حساب می‌آید. سیاه‌جامگان با میانگین سنی ۲۸.۲ سال پیرترین تیم لیگ هفدهم است.
جالب آنکه لیگ برتر ایران در مجموع نسبت به فصل پیش جوان‌تر شده و میانگین سنی‌اش از ۲۵.۶ به ۲۵.۲ سال کاهش یافته است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها