X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

10 مهر 1396, 11:26
کد خبر: 24344
خبرنگار: lark
نظرات: 11

برای مهاجم سپاهان؛

راه جام جهانی از اصفهان می‌گذرد

راه جام جهانی از اصفهان می‌گذرد راه جام جهانی از اصفهان می‌گذرد
ساسان انصاری برای تحکیم جایگاه نه چندان مستحکم فعلی‌اش در تیم ملی چاره‌ای ندارد جز اینکه در ادامه مسابقات لیگ هفدهم عملکرد بهتری در سپاهان داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از ایمنا، دعوت از بازیکنانی که پای ثابت اردوهای تیم ملی هستند دست‌کم در کوتاه‌مدت منوط به شرایط تیم باشگاهی آنها نیست. از این رو، تداوم حضور سعید آقایی در جمع ملی‌پوشان با وجود عملکرد ضعیف سپاهان در هشت هفته ابتدایی لیگ هفدهم و سقوط تاریخی این تیم به رده چهاردهم جدول، اتفاق عجیبی نیست زیرا این مدافع جوان اگرچه هنوز نتوانسته است به ترکیب اصلی تیم ملی برسد اما جای محفوظی در برنامه‌های کارلوس کی‌روش جای دارد.
به نسبت آقایی دعوت از ساسان انصاری کمی غیرمنتظره‌تر بود به خصوص که مدعی آقای گلی لیگ گذشته در لیگ جدید هنوز موفق به گلزنی نشده است. علیرغم این ناکامی فردی که با تیره‌روزی تیمی سپاهان مقارن شده است کی‌روش با دعوت از انصاری این پیام را مخابره کرد که او را مدنظر دارد حتی اگر خیلی زود خط قرمز روی نامش بکشد و به بعضی اردوها دعوتش نکند.
مهاجم سپاهان برای آنکه جایگاه در حال حاضر متزلزل خود در تیم ملی را تحکیم کند و امیدوار به حضور در روسیه باشد چاره‌ای ندارد جز اینکه در ادامه مسابقات لیگ هفدهم عملکرد بهتری در ترکیب تیم اصفهانی از خود به نمایش بگذارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها