X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

11 مهر 1396, 11:07
کد خبر: 24357
خبرنگار: khani
نظرات: 10

وضعیت کریمی و پورقاز از زبان پزشک سپاهان

وضعیت کریمی و پورقاز از زبان پزشک سپاهان وضعیت کریمی و پورقاز از زبان پزشک سپاهان
پزشک تیم فوتبال سپاهان در مورد وضعیت مصدومیت علی کریمی و عزت پورقاز توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، سپاهان در هفته نهم لیگ برتر روز پنج‌شنبه 20 مهر میزبان سیاه جامگان مشهد است.علی کریمی هافبک سپاهان یکی از بازیکنان مصدوم این تیم است.

علی ربیعی پزشک تیم فوتبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت مصدومیت کریمی، گفت: کریمی به صورت اختصاصی تمرین می‌‌کند. دیروز که او را معاینه کردیم حدود 80-90 درصد بهبودی داشته و علائم مصدومیت از بین رفته است اما با این وجود به او هنوز اجازه حضور در تمرینات گروهی را ندادیم. با توجه به تجربه قبلی که مصدومیت این بازیکن تجدید شد فعلا اجازه حضور در تمرینات گروهی را ندادیم تا مصدومیت کریمی تشدید نشود.

وی در مورد اینکه آیا کریمی به بازی با سیاه‌جامگان می‌رسد، عنوان کرد: به احتمال زیاد می‌رسد. اگر کریمی از شنبه بتواند در تمرینات گروهی حاضر شود به دیدار مقابل سیاه‌جامگان می‌رسد.

پزشک سپاهان در مورد شرایط پورقاز خاطرنشان کرد: او مشغول فیزیوتراپی است. فعلا به او اجازه تمرین ندادیم چرا که آسیب دیدگی از ناحیه مهره گردن بوده و باید به طور کامل به شرایط بهبودی برسد و سپس تمرینات خود را آغاز کند. او در دیدار با سیاه‌جامگان هم غایب خواهد بود.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها