X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 مهر 1396, 10:09
کد خبر: 24360
خبرنگار: mojtaba
نظرات: 10

باشگاه بیانیه داد؛

سپاهان را همه جانبه قضاوت کنید/ از نقدها استقبال می کنیم

سپاهان را همه جانبه قضاوت کنید/ از نقدها استقبال می کنیم سپاهان را همه جانبه قضاوت کنید/ از نقدها استقبال می کنیم
روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با انتشار مطلبی در وبسایت باشگاه در پاسخ به انتقادات مطرح شده واکنش نشان داد. در این بیانیه می خوانید:
با گذشت یکسال از حضور محسن طاهری به عنوان مدیرعامل این باشگاه قطعا فرصت آن است که اصحاب رسانه و هواداران باشگاه در مورد وی به قضاوت بپردازند و دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود را نسبت به عملکرد باشگاه در همه سطوح و رشته ها در یکسال اخیر بیان کنند و قطعا مجموعه باشگاه از این نقدها و نظرات برای ساختن آینده ای بهتر برای قطب طلایی ورزش ایران استفاده و استقبال خواهد کرد.

آنچه که ما وظیفه داریم به عنوان روابط عمومی باشگاه به اطلاع برسانیم اینست که در یکسال گذشته باشگاه فولاد مبارکه سپاهان که عزم خود را برای بازگشت به دوران طلایی جزم نموده گام های چشمگیری را برای تحقق این هدف برداشته است. شاید در نگاه اول از آنجا که ویترین این باشگاه تیم فوتبال بزرگسالان است، این گونه به نظر برسد که با توجه به جایگاه فعلی و موقت زردپوشان در جدول لیگ برتر، سپاهان یک ناکام محض بوده که این دیدگاه نیز خود جای بحث دارد. اما وقتی از لزوم بازگشت به دوران طلایی سخن می گوئیم منظورمان مجموعه باشگاه با همه رشته ها و فعالیت های آن است.

-در یکسال اخیر بسیاری از رشته های باشگاه که یا با فاجعه انحلال مواجه شده و یا به طرز ناگهانی مسکوت مانده بودند احیاء و مجددا شادابی در این رشته ها به واسطه تیمداری و ورود سپاهان در لیگ های مربوطه آغاز شد. بسیاری از پسران و دختران ورزشکاری که به واسطه انحلال فله ای رشته ها در گذشته این باشگاه ، دیگر محلی را برای پیشرفت و حیات ورزشی خود نمی دیدند و در آستانه خداحافظی از عرصه ورزش حرفه ای بودند، با این حرکت باشگاه بار دیگر بارقه های امیدشان زنده شد و در قالب تیم های مختلف سپاهان در دو بخش آقایان و بانوان مشغول مبارزه و تلاش هستند. این موضوعی است که به آن در راستای اهداف جدید باشگاه می بالیم و به روند تیمداری در سایر رشته ها در فصول آینده ادامه خواهیم داد.

-بسیاری از بدهکاری های قدیمی سنگین و چند میلیاردی که میتوانست عواقب سنگین و فاجعه آمیزی را برای سپاهان در پی داشته باشد و برخی از شکایات بین المللی در طول یکسال اخیر، با مساعدت ویژه مالی دکتر سبحانی پرداخت و حل و فصل شد تا این باشگاه با تلنباری از بدهی های سال های اخیر خداحافظی کند و در این حوزه آرامش قابل توجهی بر فضای باشگاه حاکم گردد. این بدهکاری ها می توانست در مرحله ای باعث ایجاد رخدادهای تلخی برای باشگاه شود، اما مدیران این باشگاه بی آنکه بخواهند در رسانه ها از خود سلب مسئولیت و این بدهی ها را متعلق به مدیران گذشته بدانند در عرض چند ماه نسبت به کنترل و پرداخت آنها اقدام نمودند. اقدامی که در سکوت رسانه ای انجام و سپاهان را از تبعات سنگینی نجات داد.


-پس از سالها زحمت و دردسر سپاهان و هواداران بی شمارش برای میزبانی مسابقات فوتبال در ورزشگاه فولادشهر و اجاره های سنگینی که برای در اختیار گرفتن این ورزشگاه پرداخت می شد، شرکت فولاد مبارکه بی آنکه وظیفه ای در این موضوع داشته باشد، وارد میدان شدند و با صرف هزینه های سنگین ، ورزشگاه نقش جهان را به مردم اصفهان و هواداران سپاهان تقدیم کردند تا ضمن حفظ آبروی ورزش اصفهان، هواداران این باشگاه بتوانند در هر دیدار قدرت و شکوه حضور خود را به نمایش گذارند و با طی مسافت طولانی برای تماشای هر دیدار خداحافظی کنند. هر چند این کار دریک سال اخیر فعالیت مدیران کارخانه فولاد مبارکه و باشگاه اتفاق افتاده اما تا سالیان سال خواهد توانست سپاهان را در این حوزه تجهیز کند تا این تیم به داشتن یکی از بهترین ورزشگاه های ایران و آسیا به عنوان استادیوم اختصاصی خود ببالد.

-اما آن موضوعی که در راستای حرکت به سمت و سوی دوران طلایی به عنوان تنهامحور اصلی اقدام باشگاه از سوی مخاطبین و رسانه ها مورد قضاوت قرار می گیرد تیم فوتبال بزرگسالان است. اعتقاد مدیران و دست اندرکاران باشگاه بر اینست که هر چند تاکنون در این فصل نتایج به دست آمده دور از شان سپاهان بوده است، ولی قطعا حرکتی که در این حوزه آغاز شده می تواند از همین فصل جاری با کمی صبوری و خویشتن داری هواداران نتایج مثبت خود را نمایش دهد.ضمن اینکه اعلام می کنیم همه دغدغه ها، راه حل ها و پیشنهاداتی که از سوی هواداران برای برون رفت از این شرایط به روابط عمومی باشگاه ارسال شده به اطلاع مدیران سپاهان رسیده و آنان اعلام نموده اند که برای اصلاح وضعیت موجود از نظرات منطقی و راهگشای هواداران قطعا استفاده خواهند نمود.

درکنار این توضیحات، با توجه به طرح برخی سئوالات در رابطه با بحث حضور همزمان مدیرعامل این باشگاه در کنار تیم هندبال سپاهان نیز لازم می دانیم مطالبی را جهت اطلاع بیشتر افکار عمومی اعلام نمائیم:

محسن طاهری مدیرعامل فعلی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان یکی از قهرمانان هندبال ایران است که سالها به عنوان کاپیتان تیم ملی هندبال وسپاهان در مسابقات ملی وبین المللی درخشید و عناوین متعددی همچون عنوان بازیکن سال جام باشگاه های آسیا را به دست آورد. وی در ادامه به استخدام شرکت فولاد مبارکه اصفهان و پس از چند سال با توجه به تجربیات ورزشی غنی خود با صلاحدید مدیر عامل کارخانه به عضویت هیئت مدیره باشگاه در آمد. وی تا قبل از اینکه به عنوان مدیرعامل از سوی هیئت مدیره این باشگاه مورد اعتماد قرار بگیرد به طور همزمان سرمربیگری تیم هندبال سپاهان و تیم ملی هندبال بزرگسالان ایران را عهده دارد بود. پس از تصدی پست مدیریت باشگاه از سرمربیگری تیم ملی هندبال استعفاء داد، اما از آنجا که تیم هندبال سپاهان با نظرات وی بسته شده و مدت ها تحت نظر طاهری مشغول فعالیت بودند، این دیدگاه در باشگاه وجود داشت که تداوم حضور طاهری در تیم هندبال فولاد مبارکه سپاهان خللی در فعالیت های مدیرعاملی وی ایجاد نمی کند و با گذشت زمان نیز این موضوع به اثبات رسید. حضور در تیم هندبال باعث نشده تا کوچکترین وظایف مدیرعاملی توسط وی فراموش شود و ضمن نظارت و حمایت کامل از تیم فوتبال، طاهری حضور و نظارتی همه جانبه و فراگیر را بر همه تیم های ورزشی باشگاه اعمال کرده است. قرار دادن یک کادر فنی و سرپرستی توانمند در تیم هندبال باعث شد تا دغدغه های موجود در این عرصه رفع شود و محسن طاهری به عنوان سرمربی، نظارتی کلی را بر روند فعالیت های این تیم داشته باشد.ضمن اینکه از رسانه هایی که از این کار و اقدام طاهری تعبیر دو شغله داشته اند دعوت می کنیم تا بر روی تعریف دو شغله تامل و تحقیقی دوباره داشته باشند. وقتی فردی در یک مجموعه مسئولیت دیگری را در همان مجموعه و دستگاه برای پیشبرد اهداف تعیین شده تقبل می کند جزء موارد دو شغله تعریف نمی گردد و موضوع چند وظیفه یک فرد در یک دستگاه برای افراد متعدد وجود دارد که هیچگاه در دایره دوشغله ها تعریف نمی گردد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها