X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

12 مهر 1396, 11:02
کد خبر: 24362
خبرنگار: khani
نظرات: 3

وزن کم علی کریمی و منصوریان برای نیمکت سپاهان

منفعت‌طلبان چه هدفی را دنبال می‌کنند؟

منفعت‌طلبان چه هدفی را دنبال می‌کنند؟ منفعت‌طلبان چه هدفی را دنبال می‌کنند؟
مطرح شدن نام‌هایی مانند علی کریمی و علیرضا منصوریان برای سرمربیگری سپاهان حتی در حد گمانه‌زنی رسانه‌ای نیز در شأن پرافتخارترین تیم لیگ برتری نبوده و معلوم نیست به میان آمدن چنین بحث‌هایی، با هدف تأمین منفعت چه افرادی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم سپاهان به‌ عنوان یک مدعی لیگ را شروع کرد اما در حال‌حاضر که هشت هفته از این مسابقات سپری می‌شود، رتبه چهاردهمی این تیم به خوبی گواه نتیجه ضعیف کسب شده است.

پس از کسب چند نتیجه ضعیف سپاهان در هفته‌های ابتدایی لیگ، اعتراض‌ نسبت به عملکرد کادر فنی این تیم و در رأس آن زلاتکو کرانچار از سوی هواداران بلند شد اما برد در دربی باعث شد تا موج اعتراضات کاهش پیدا کند.

تداوم نتایج دور از انتظار سپاهان موجب شده تا هواداران همچنان نسبت به عملکرد کرانچار معترض باشند اما مدیریت باشگاه سپاهان تلاش کرده با اعلام حمایت از سرمربی این تیم، مانع از ورود حواشی شود با این‌ وجود با تجربه گذشته تیم سپاهان و کم طاقتی هواداران برکناری یا استعفای اجباری کرانچار دور از ذهن نیست.

این مسأله موجب شده تا در رسانه‌ها گمانه‌زنی‌هایی در خصوص گزینه‌های احتمالی هدایت تیم سپاهان مطرح شود که علی کریمی و علیرضا منصوریان دو نامی هستند که در روزهای اخیر مطرح شده‌اند.

در این میان شایعه پیشنهاد احتمالی سپاهانی‌ها به علی کریمی تا جایی قوت گرفت که وی در مصاحبه‌ای مدعی شد بهتر است سپاهانی‌ها به جای اینکه به دنبال به توافق رسیدن با او باشند، محرم نویدکیا را انتخاب کنند که البته معلوم نیست کریمی بر مبنای چه استدلالی این شایعه را باور کرده که تازه تواضع به خرج داده و گزینه دیگری را معرفی کرده است.

سپاهان عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتری را یدک می‌کشد که سابقه پنج دوره قهرمانی در ادوار لیگ را دارد و انتخاب سرمربی برای این تیم با تیمی مانند نفت تهران سابق و نفت طلائیه فعلی تفاوت دارد.

علی کریمی در دوران بازیگری خود، بازیکن سرشناسی بوده است اما در حوزه مربیگری، نه دوره‌های لازم را سپری کرده و نه تجربه چندانی دارد و دلیل انتخاب وی برای سرمربیگری تیم نفت، بیش از آنکه فنی باشد، شاید دلایلی از جمله استفاده تبلیغاتی داشته است و در شرایط فعلی قاعدتاً نه در سپاهان که در هیچ تیم لیگ برتری دیگری هم نمی‌تواند یک گزینه مناسب به شمار بیاید.

البته منصوریان برخلاف کریمی سابقه مربیگری دارد اما با نتایجی که وی با تیم پرمهره استقلال کسب کرد و حواشی متعددی که به وجود آمد، گزینه مناسبی برای تیم سپاهان محسوب نمی‌شود و مطرح شدن نام وی هم جالب نیست.

اگر شرایط سپاهان به تغییر مربی انجامید، باید گزینه‌هایی مدنظر قرار بگیرند که شایستگی سکانداری زردپوشان را داشته باشند و نباید موقعیت فعلی این تیم به‌ عنوان یک تیم فانوس به دست، مبنای انتخاب گزینه‌هایی باشد که در حد و اندازه سپاهان نیستند.

حالا و قبل از اینکه بحث تغییر مربی در تیم سپاهان جدی شود، مسؤولان و تصمیم‌گیرندگان این تیم باید از جوسازی رسانه‌ای و برخی جریان‌های دلالی وابسته‌ به رسانه‌ها دوری گزیده و با اعمال نظر کارشناسی و بجا مانع از تکرار اتفاقاتی شوند که زمانی استیماچ را به تیم سپاهان وصل کردند و حالا تلاش دارند برای دو مربی ناکام لیگ، تیمی دست و پا کنند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها