X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

13 مهر 1396, 11:27
کد خبر: 24366
خبرنگار: lark
نظرات: 6

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

بایرن بدون آنچلوتی هم پیروز نشد

بایرن بدون آنچلوتی هم پیروز نشد بایرن بدون آنچلوتی هم پیروز نشد
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
بایرن بدون آنچلوتی هم پیروز نشد

از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر انگلستان، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان کریستال پالاس بود که در پایان عقاب ها نتوانستند از دست شیاطین فرار کنند و با 4 گل شکست خوردند. در ادامه تیم های چلسی و منچسترسیتی در استمفوردبریج به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در نهایت با یک گل به سود منچسترسیتی به پایان رسید تا شاگردان گواردیولا با ۱۹ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهند. چلسی هم با ۱۳ امتیاز به رده چهارم سقوط کرد. قابل ذکر است این برای اولین بار در دوران مربیگری پپ بود که در خانه چلسی پیروز شد. آرسنال با گل هایی که ناچو مونرئال و ایوبی به ثمر رساندند حریف خود، برایتون را شکست و روند خوب خود را ادامه دادند. در آخرین بازی این هفته ، نیوکاسل در سنت جیمز پارک میزبان لیورپول بود که در نهایت این مسابقه با تساوی ۱-۱ پایان یافت. این سومین تساوی این فصل قرمزهای آنفیلد در هفتمین بازی آن ها در لیگ جزیره است. قرمزها با ۱۲ امتیاز هفتم هستند و نیوکاسل فعلاً با ۱۰ امتیاز نهم است.


بوروسیا دورتموند در هفته هفتم بوندس لیگا میهمانش آگزبورگ را با نتیجه 2 - 1 شکست داد. زنبورها با 16 امتیاز از 6 بازی و تفاضل گل 18+، رکوردی فوق‌العاده از خود به ثبت رسانده‌اند. برخلاف این عملکرد عالی در لیگ، آن‌ها دو بازی لیگ قهرمانان را به تاتنهام و رئال مادرید واگذار کرده اند. در بازی حساس این هفته لیگ آلمان، هرتابرلین در خانه میزبان بایرن مونیخ بود که با وجود برتری ۲ گله باواریایی ها، در نهایت این بازی با تساوی ۲-۲ پایان یافت. بایرن با این تساوی بعد از هفت هفته، ۱۴ امتیاز دارد و در فاصله پنج امتیازی زنبورها، در جایگاه دوم قرار گرفته است.


در هفتمین هفته از لالیگا شاگردان سیمئونه پس ازشکست خانگی مقابل چلسی، مقابل لگانس نیز فوتبالی فوق العاده ضعیف ارائه دادند تا رتبه دوم را از دست بدهند بارسلونا و لاس پالماس پشت درهای بسته ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی آبی اناری ها خاتمه یافت تا کاتالان ها ضمن کسب هفتمین برد متوالی خود با 21 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول رده بندی قرار بگیرند. کهکشانی‌ها پس از اینکه در سه بازی آخر خانگی‌شان در کسب پیروزی عاجز مانده بودند، با درخشش ایسکو، اسپانیول را بردند تا هم به اولین برد لالیگایی‌شان در برنابئو دست پیدا کنند و هم به رده پنجم صعود کنند.


در هفته هفتم سری A، رم موفق شد با ارائه نمایشی بسیار خوب با 2 گل میلان را در سن سیرو مغلوب کند. اینتر با نتیجه 2 - 1 از سد بنونتو گذشت. در آخرین بازی این هفته فوتبال ایتالیا، یوونتوس در ورزشگاه Atleti Azzurri میهمان آتالانتا بود که در نهایت با وجود برتری ۲ گله بیانکونری، یاران آلگری در کسب پیروزی ناکام ماندند تا بعد از شش هفته، بالاخره امتیاز از دست بدهند.


در ایستگاه هشتم لوشامپیونه دو تیم موناکو و لیون به تساوی مقابل حریفان خود دست پیدا کردند. پاری سن ژرمن با یک بازی فوق العاده موفق شد دروازه بوردو را به توپ ببندد و با 22 امتیاز در صدرجدول رده بندی قرار بگیرد. در نبرد دو تیم جنوب فرانسه، المپیک مارسی با نتیجه 4 - 2 به برتری دست یافت. در پایان این هفته مارسی 16 امتیازی به رده سوم صعود کرد و نیس 10 امتیازی در مکان دهم باقی ماند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها