X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

14 مهر 1396, 15:02
کد خبر: 24373
خبرنگار: lark
نظرات: 5

بازی در اصفهان برای هر تیمی سخت است

شکری: بازی با سپاهان برای ما حیاتی است

شکری: بازی با سپاهان برای ما حیاتی است شکری: بازی با سپاهان برای ما حیاتی است
مربی تیم سیاه جامگان گفت:بازی با سپاهان مهم است چرا که 3 امتیاز این دیدار می‌تواند جایگاه تیم را تا میانه های جدول ارتقا دهد. به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، رمضان شکری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در مورد وضعیت تیم سیاه جامگان پیش از دیدار با سپاهان در هفته نهم لیگ برتر اظهار کرد:طبق برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف یکی از تیم های بومی شهر خراسان برویم تا بازیکنان پس از چند روز تعطیلی و انجام تمرینات پر فشار بدن هایشان در شرایط مسابقه ای قرار گیرند.
او درباره دیدار با سپاهان گفت: این بازی کاملاً مشخص است و نمی توان نظر خاصی درباره این بازی داد. سپاهان همیشه به نظر من قدرتمند است چرا که آنها تیم بسیار خوب و جزء بهترین ‌های ایران هستند به همین دلیل کار ما کاملا مشخص است. به طور حتم این موضوع درست است سپاهان در چند سال اخیر همیشه یا قهرمان بوده و یا جزء سه تیم برتر بوده است.
مربی سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد بازی در اصفهان شرایط را سخت‌تر می‌کند،گفت:کاملاً درست است بازی در اصفهان برای هر تیمی سخت است. ما بازی بسیار سختی را مقابل زردپوشان اصفهانی داریم اما تلاش می کنیم که دست پر از اصفهان برگردیم. خوب تمرین کرده‌ایم و گر مشکل خاصی پیش نیاید می توانیم از سپاهان 3 امتیاز را بگیریم.
شکری درو اکنش به این سوال که خیلی‌ها می‌گویند بازی با سپاهان یک بازی حیاتی برای کادر فنی تیم سیاه جامگان محسوب می شود،عنوان کرد:دقیقا با حرف شما موافقم زیرا بازی با سپاهان دیداری مهم محسوب می شود.چرا که این 3 امتیاز می‌تواند ما را به میانه های جدول بکشاند و اگر هم برعکس شود سپاهان را می‌تواند به بالای جدول برساند. این بازی خیلی به نظر من حساس است و قطعاً هر 2 تیم برای بازی برنامه دارند.
او درباره اینکه برنامه های زیادی برای این بازی دارید،بیان کرد:بله، ما می‌خواهیم دست پر از اصفهان به تهران برگردیم. ما اگر این بازی را ببریم در روند کار تیم بسیار تأثیرگذار است. باید به دور از هرگونه بازی احساسی با یک فوتبال خوب در اصفهان 3 امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم که این اتفاق رخ دهد چرا که ما پتانسیل لازم را داریم.
مربی سیاه جامگان در پایان با اشاره به اینکه تیم سیاه جامگان به زودی از بحران خارج خواهد شد یا خیر،اظهار کرد:شک نداشته باشید تیم ما به زودی از این بحرانی که نصیبمان شده است عبور خواهد کرد. درست است در بازی با پیکان نتوانستیم خوب بازی کنیم و شرمنده هوادارانمان شدیم اما تیم ما کیفیت بالایی دارد. به اعتقاد من نبایدبه میثاقیان شک کرد. او مربی باهوشی است وسیاه جامگان را از این بحران خارج می کند.او یک شخصیت مسئولیت پذیر دارد.با وجودی که کمتر کسی اذعان داشت که تیم ما فصل گذشته در لیگ برتر باقی خواهد ماند اما معجزه میثاقیان جواب داد و او توانست با پیروزی بر پرسپولیس، تیم ما را در لیگ برتر ابقا کند و شک نداشته باشید به زودی از این شرایط بد خارج می شویم و به روزهای خوبمان در اول فصل باز خواهیم گشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها