X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 مهر 1396, 09:42
کد خبر: 24377
خبرنگار: khani
نظرات: 4

نباید به گذشته فکر کنیم

امرایی: باید سپاهان را ببریم

امرایی: باید سپاهان را ببریم امرایی: باید سپاهان را ببریم
مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: برای جبران شکست‌های دو هفته گذشته باید مقابل سپاهان به پیروزی برسیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد،کیوان امرایی در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد دو باخت خانگی سیاه‌جامگان در هفته‌های هفتم و هشتم گفت: ما در بازی با گسترش فولاد مستحق باخت نبودیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، اما در بازی با پیکان عملکرد خوبی نداشتیم و حتی نتوانستیم یک موقعیت 70 درصدی ایجاد کنیم. در بازی با پیکان حتی مساوی هم حق ما نبود، ولی واقعیت این است که باید گسترش فولاد را می‌‌بردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا سیاه‌جامگان در بازی‌های خانگی برنده نشده است؟»، تصریح کرد: به‌هرحال این اتفاق افتاده و دیگر نباید به گذشته فکر کنیم. برای ما بازی با سپاهان مهم است و باید یک نتیجه خوب بگیریم تا در هفته دهم که به مشهد برمی‌گردیم بتوانیم نوار ناکامی‌های خود را در بازی‌های خانگی پاره کنیم. البته این اتفاق باید در بازی با گسترش فولاد رخ می‌داد.

مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان در پایان اظهار داشت: ما بازی سختی با سپاهان داریم، ولی برای جبران شکست‌های دو هفته گذشته باید به پیروزی برسیم. امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

دیدار سپاهان اصفهان - سیاه‌جامگان مشهد در چارچوب هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17 روز پنجشنبه 20 مهر ماه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها