X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

15 مهر 1396, 13:54
کد خبر: 24383
خبرنگار: lark
نظرات: 10

سه حضور ثابت و یک امتیاز

بازیساز سپاهان کِی راه می‌افتد؟

بازیساز سپاهان کِی راه می‌افتد؟ بازیساز سپاهان کِی راه می‌افتد؟
هافبک برزیلی سپاهان که یکی از مهم‌ترین خریدهای این تیم در نقل و انتقالات به حساب می‌آید هنوز توقعات را برآورده نکرده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد به نقل از ایمنا، در قیاس با سایر بازیکنان خارجی سپاهان، رافائل کری‌ولارو پُربارترین رزومه را دارد و دست‌کم در ظاهر یکی از بهترین خریدهای باشگاه اصفهانی در نقل و انتقالات تابستانی به نظر می‌رسد.
با سپری شدن بیش از یک‌چهارم از لیگ هفدهم اما این هافبک ۲۸ ساله برزیلی هنوز نتوانسته است توقعات را از خود برآورده کند. کری‌ولارو که تازه در آستانه شروع فصل به سپاهان پیوست در هفته‌های ابتدایی حضورش در جمع طلایی‌پوشان از نظر بدنی آماده نبود و به همین دلیل زلاتکو کرانچار از او در ترکیب اصلی تیمش استفاده نمی‌کرد. رافائل که در پنج هفته ابتدایی لیگ هفدهم روی هم فقط کمی بیش از یک ساعت برای سپاهان بازی کرده بود در سه دیدار اخیر تیم اصفهانی در لیگ برتر از ابتدا به میدان رفته اما از این سه مسابقه سپاهان تنها و تنها یک امتیاز کسب کرده است.
در روزهایی که سپاهان از مشکل بازیسازی و ضعف مفرط در گلزنی رنج می‌برد به نظر می‌رسد که برون‌رفت این تیم از بحران تا حدود زیادی به عملکرد کری‌ولارو و رسیدن این هافبک تهاجمی به مرز آمادگی بستگی دارد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها