X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

16 مهر 1396, 12:13
کد خبر: 24385
خبرنگار: khani
نظرات: 7

سپاهان هم مدت‌ها از ورزشگاه فولادشهر استفاده می‌کرد

جهانشاهی: ۲ تیم اصفهانی بر سر بازی در نقش جهان تعامل کنند

جهانشاهی: ۲ تیم اصفهانی بر سر بازی در نقش جهان تعامل کنند جهانشاهی: ۲ تیم اصفهانی بر سر بازی در نقش جهان تعامل کنند
دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان معتقد است دو باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن بر سر استفاده از ورزشگاه نقش جهان باید با یکدیگر تعامل داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،علیرضا جهانشاهی در خصوص بلاتکلفی باشگاه ذوب‌آهن برای محل میزبانی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر با توجه به زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه فولادشهر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: هنوز محل میزبانی تیم ذوب‌آهن مشخص نشده است و تاکنون در این خصوص به هیئت فوتبال استان نامه‌ای ارسال نشده و هیچ مکاتبه‌ای صورت نگرفته است.

وی درباره درخواست باشگاه ذوب‌آهن برای بازی در ورزشگاه نقش جهان ادامه داد: باشگاه سپاهان به دلیل اینکه برای آماده شدن ورزشگاه نقش جهان حدود 40 تا 50 میلیارد هزینه کرده است, فکر می‌کنم تا 20 سال بهره‌برداری از این ورزشگاه به باشگاه سپاهان سپرده‌ شده است. به نظرم باید دو باشگاه سپاهان و ذوب‌آهن بر سر این موضوع با یکدیگر تعامل داشته باشند و ذوب‌‌آهن تا آماده شدن ورزشگاه فولادشهر بتواند در نقش جهان بازی‌های خود را انجام بدهد, همان‌طور که سپاهان مدت‌ها از ورزشگاه فولادشهر هم در لیگ و هم در آسیا استفاده کرده است.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که آیا طبق اخبار اعلام شده ممکن است ذوب‌آهن تا مدتی در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم از تیم‌های لیگ برتری میزبانی کند, تصریح کرد: رخ دادن این موضوع اصلاً جالب نیست. در این صورت یعنی ما باید برویم و در قم مسابقه برگزار کنیم؟! چنین مسئله‌ای تاکنون تعریف نشده است و بعید می‌دانم این اتفاق رخ دهد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها