X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

17 مهر 1396, 12:45
کد خبر: 24390
خبرنگار: khani
نظرات: 3

جای پژمان را نمی گیرم

طالبی:باید در اوج از فوتبال خداحافظی کرد

طالبی:باید در اوج از فوتبال خداحافظی کرد طالبی:باید در اوج از فوتبال خداحافظی کرد
بازیکن سابق سپاهان گفت: در اوج آمادگی و به دلیل مشکلات خانوادگی از فوتبال کنار رفتم و هنوز هم آمادگی بازی کردن را دارم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،فرشید طالبی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با آخرین وضعیت خود و همچنین ورودش به دنیای بازیگری گفت: متاسفانه به دلیل مشکلات خانوادگی ناچار شدم مدتی از فوتبال دور باشم، البته اگر شرایط مناسب باشد شاید باز هم به بازی کردن ادامه دهم.

بازیکن سابق سپاهان همچنین ادامه داد: همواره برای تیم های بالا نشین بازی کرده ام و به همین خاطر شرایط برایم سخت بود که در تیم های لیگ یکی یا انتهای جدولی از لیگ برتر بازی کنم؛ پیشنهاد هایی از لیگ یک و لیگ برتر داشتم که به همین دلیل رد کردم.

ملی پوش سابق کشورمان در ادامه با اشاره این موضوع که همیشه دوست داشته در اوج از فوتبال خداحافظی کند تاکید کرد: نمی خواستم پله به پله افت کنم و هر سال در یک تیم ضعیف تر نسبت به سال قبلش بازی کنم.

طالبی در رابطه با ورودش به دنیای بازیگری و اینکه آیا می خواهد جای پژمان جمشیدی را در این عرصه بگیرد در حالی که می خندید با تمجید ازجمشیدی گفت: "پژمان کارش عالیه" و من در مقابل او حرفی برای گفتن ندارم به هر حال پیشنهاد کار در یک سریال به من داده شد که با بررسی آن تصمیم گرفتم که دنیای بازیگری را نیز تجربه کنم که در این سریال دکتر هم شدم(با خنده).

بازیکن سابق ذوب آهن در پایان از احتمال ورودش به دنیای مربیگری هم پرده برداشت و گفت: به مربیگری هم علاقه مند هستم و اگر شرایطش فراهم شود می خواهم وارد این عرصه شوم، البته نیم نگاهی هم به بازیگری دارم وشاید در این عرصه هم حضور پر رنگ تری داشته باشم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها