X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 مهر 1396, 12:49
کد خبر: 24395
خبرنگار: khani
نظرات: 4

جاه‌طلب هستیم و قطعا جزو 10 تیم بالای جدول قرار می‌گیریم

عباسی : برای پیروزی به مصاف شاگردان کرانچار می‌رویم

عباسی : برای پیروزی به مصاف شاگردان کرانچار می‌رویم عباسی : برای پیروزی به مصاف شاگردان کرانچار می‌رویم
مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: تیم‌های سیاه‌جامگان و پدیده مشهد هر 2 به یک اندازه از این ورزشگاه استفاده خواهند کرد و مشکلی به وجود نمی‌آید.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،علی عباسی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص دیدار تیم فوتبال سیاه‌جامگان مقابل سپاهان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: ما با سپاهان شرایط مشابهی داریم و هر 2 تیم قصد دارند از این شرایط فعلی بیرون بیایند. بازیکنان ما تمرینات بسیار خوبی را برگزار کرده‌اند و روحیه در تیم وجود دارد. برای پیروزی با مصاف شاگردان کرانچار می‌رویم.

وی در خصوص اینکه آیا سیاه‌جامگان می‌تواند تا نیم‌فصل جزو تیم‌های بالای جدول باشد، گفت: قطعا می‌خواهیم به هدف‌گذاری که کرده‌ایم برسیم و همه سعی خود را می‌کنیم تا جزو 10 تیم بالای جدول باشیم. 2 هفته‌ای که گذشت برای ما بدشانسی به همراه داشت ولی ما جاه‌طلب هستیم و مطمئنن این روند در بازی با سپاهان تمام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص اینکه این تیم چه زمانی از ورزشگاه خانگی امام رضا (ع) استفاده خواهد کرد، گفت: برای شروع انجام بازی‌ها در این ورزشگاه نیاز به تایید شورای تامین داریم که این شورا چند نکته را به آستان قدس رضوی گفته‌اند و بعد از حل شدن آنها می‌توانیم از این ورزشگاه استفاده کنیم.

عباسی در پایان گفت: لازم به ذکر است که تیم‌های سیاه‌جامگان و پدیده مشهد هر 2 به یک اندازه از این ورزشگاه استفاده خواهند کرد و مشکلی به وجود نمی‌آید.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها