X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 مهر 1396, 14:26
کد خبر: 24397
خبرنگار: lark
نظرات: 7

سپاهان در لیگ امسال به جایگاه اصلی‌اش نرسیده است

رهبر: مقابل سپاهان به دنبال برد هستیم

رهبر: مقابل سپاهان به دنبال برد هستیم رهبر: مقابل سپاهان به دنبال برد هستیم
مدیر تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت:ما با پرسپولیس در بیرون از خانه مساوی کردیم و طی 8 هفته گذشته در تمام بازی‌هایی که بیرون از خانه بودیم عملکرد بهتری داشتیم. امیدوارم مقابل سپاهان هم این اتفاق بیفتد و نتیجه خوبی کسب کنیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، آرمین رهبر درخصوص آخرین شرایط سیاه جامگان قبل از بازی با سپاهان به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: متاسفانه در چند بازی اخیر بدشانسی آوردیم و در 3-2 بازی خانگی خوب نتیجه نگرفت اما پیش‌بینی ما این است که در مسابقات بیرون از خانه نتایج بهتری بگیریم و این موضوع را تجربه کردیم.
وی افزود: ما با پرسپولیس در بیرون از خانه مساوی کردیم و طی 8 هفته گذشته در تمام بازی‌هایی که بیرون از خانه بودیم عملکرد بهتری داشتیم. امیدوارم مقابل سپاهان هم این اتفاق بیفتد و به پیروزی برسیم.
مدیر سیاه‌جامگان با اعلام این موضوع که بادامکی و سیف‌اللهی را در اختیار ندارند، گفت: خوشبختانه بازیکن مصدومی در تیم وجود ندارد و به جز این دو محروم همه نفرات را در اختیار داریم. چند روز پیش هم یک بازی دوستانه با تیم جوانانمان انجام دادیم که مطمئنا آن مسابقه هم به ما کمک می‌کند؛ البته سپاهان در لیگ امسال به جایگاه اصلی‌اش نرسیده و معتقدم زود است به جدول رده‌بندی نگاه کنیم. همینطور که جایگاه ما در جدول مطئمنا تغییر خواهد کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها