X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

18 مهر 1396, 17:25
کد خبر: 24399
خبرنگار: lark
نظرات: 9

پالس‌های مثبت هواداران سپاهان به کرانچار

پالس‌های مثبت هواداران سپاهان به کرانچار پالس‌های مثبت هواداران سپاهان به کرانچار
تمرین امروز صبح طلایی پوشان در شرایطی دنبال شد که تحت تاثیر برنامه شب گذشته نود، امیدواری زیادی در اردوی این تیم ایجاد شده بود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از "ورزش سه"، دیدار برابر نفت تهران و شکست در تهران باعث شد تا هواداران کم تعداد تیم سپاهان که در ورزشگاه تختی حاضر بودند، به شدت نسبت به عملکرد بازیکنان تیمشان اعتراض داشته باشند و برای اولین بار به صورت مستقیم از کرانچار انتقاد کنند.
این حواشی شرایط تیم بحران زده ی سپاهان را سخت تر از گذشته کرد و کرانچار هم طی این مدت سعی کرد تا دور از رسانه ها به آرام کردن بازیکنان تیمش بپردازد که علیرغم سپری شدن 8 هفته از رقابت ها هنوز نتوانسته اند، نمایش های خوبی داشته باشند.
شب گذشته یکی از آیتم های برنامه نود به آنالیز کیفیت بازی های ارائه شده توسط تیم های لیگ برتری اختصاص داشت. آنالیزورهای برنامه نود که 30 دیدار لیگ هفدهم را مورد ارزیابی قرار داده بودند، کیفیت فوتبالی ارائه شده توسط کرانچار را خوب و در حد تیم های موفق لیگ هفدهم ارزیابی کردند؛ آیتمی که حالا باعث شده هواداران سپاهان با احتیاط بیشتری در مورد کرانچار قضاوت کنند.
بسیاری از هواداران سپاهان با آگاه شدن از نمایش فنی ای که تیم کرانچار در هفته های اخیر ارائه داده، حالا با امیدواری بیشتری به هفته های پیش رو می اندیشند و همین موضوع از استرس و فشاری که روی بازیکنان و تیم سپاهان وجود دارد، می کاهد.
البته در کامنت های هواداران سپاهانی نکته ای جلب توجه می کند. آنها معتقدند که در آنالیز نود اشاره ای به علت عدم گلزنی و نتیجه گیری سپاهان نشده است؛ هرچند که عده ای هم معتقدند که تیمشان در مقابل تیم هایی مثل ذوب آهن و پرسپولیس که برای کسب تساوی آرایش نگرفته بودند، خوب بازی کرده و در مقابل تیم هایی به مشکل می خورد که برای کسب تساوی و متوقف کردن این تیم پا به میدان مسابقه می گذارند.
با این حال و با توجه به اتفاقاتی که شب گذشته در برنامه نود رقم خورد، بسیاری از هواداران سپاهان معتقدند روند پیروزی های تیمشان از دیدار هفته نهم برابر سیاه جامگان آغاز خواهد شد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها