X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

19 مهر 1396, 09:45
کد خبر: 24402
خبرنگار: khani
نظرات: 4

سالگرد اولین دیدار بدون کاپیتان محرم

سپاهان - سیاه جامگان به یاد آخرین میزبانی سپاهان در فولادشهر

سپاهان - سیاه جامگان به یاد آخرین میزبانی سپاهان در فولادشهر سپاهان - سیاه جامگان به یاد آخرین میزبانی سپاهان در فولادشهر
دیدار سپاهان و سیاه جامگان یادآور آخرین میزبانی سپاهان در ورزشگاه فولادشهر است، دیداری که اولین بازی سپاهان بدون کاپیتان نویدکیا به حساب می‌آمد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، سپاهان و سیاه‌جامگان روز جمعه در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند، جالب اینکه ۲ تیم در هفته نهم فصل گذشته نیز به مصاف هم رفتند که آن دیدار به دلایل مختلف از خاص‌ترین دیدارهای تاریخ لیگ برتر برای طلایی پوشان به حساب می‌آید.

دیدار فصل گذشته ۲ تیم آخرین میزبانی سپاهان در ورزشگاه فولادشهر پس از ۹ سال حضور در این ورزشگاه بود. آنها پس از این بازی با توجه به افتتاح ورزشگاه نقش‌جهان به ورزشگاه خانگی خود کوچ کردند و در اولین دیدار برابر پارس جنوبی جم در جام حذفی به پیروزی رسیدند.

همچنین این دیدار یادآور اولین بازی سپاهان بدون کاپیتان محرم است، نویدکیا هفته قبل از این بازی در دربی اصفهان از فوتبال خداحافظی کرده بود و جالب اینکه احسان حاج‌صفی که در اولین بازی پس از خداحافظی نویدکیا، بازوبند را بر بازو بسته بود در این دیدار اولین گل تیمش را با کاشته‌ای زیبا وارد دروازه سیاه‌جامگان کرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها