X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 مهر 1396, 18:27
کد خبر: 24423
خبرنگار: lark
نظرات: 5

متاسفانه هر دو شرایط یکسانی داشتیم و نیاز به برد داشتیم

میثاقیان: اگر سپاهان را می‌بردیم خیلی خوشحال می‌شدیم

میثاقیان: اگر سپاهان را می‌بردیم خیلی خوشحال می‌شدیم میثاقیان: اگر سپاهان را می‌بردیم خیلی خوشحال می‌شدیم
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان درباره بازی تیمش برابر سپاهان گفت: با تیمی بازی کردیم که حقش انتهای جدول نبود و خوب هم بازی کردیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایسنا، دیدار تیم‌های سپاهان و سیاه‌جامگان با نتیجه ۲ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. اکبر میثاقیان در نشست خبری بعد از این دیدار اظهار کرد: کیفیت سپاهان را در بازی خانگی‌اش دیدید. این تیم نباید انتهای جدول باشد. ما با تیمی بازی کردیم که حقش انتهای جدول نبود و خوب هم بازی کردیم. گل اول را روی غفلت خوردیم و گل دوم را هم زمانی خوردیم که برای جبران گل جلو رفته بودیم.
او افزود: جو ورزشگاه خیلی سنگین بود و اگر این بازی با برد یا مساوی به پایان می‌رسید خیلی خوشحال می‌شدیم. اگر سپاهان این دیدار را نمی‌توانست ببرد خیلی برایش سخت می‌شد. من هم هر جایی بودم سختی کار وجود داشته است. می‌جنگیم تا تیم بالا بیاید. ما در این دیدار برعکس بازی با پیکان که خوب بازی نکردیم، خوب بودیم و به خاطر عدم تمرکز شکست خوردیم.
او افزود: به سپاهان تبریک می‌گویم. متاسفانه هر دو شرایط یکسانی داشتیم و نیاز به برد داشتیم. سپاهان در شرایط بحرانی‌تر از ما قرار داشت چون تیم بزرگی است. آن‌ها تیم جوانی دارند که بهتر خواهند شد. من از این چالش‌ها و دردسرها زیاد دیدم و ترسی هم ندارم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها