X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 مهر 1396, 21:08
کد خبر: 24430
خبرنگار: lark
نظرات: 1

مثل سرباز در خدمت تیم ملی هستم

آقایی: فوتبال خوبی بازی می‌کنیم

آقایی: فوتبال خوبی بازی می‌کنیم آقایی: فوتبال خوبی بازی می‌کنیم
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: در بازی‌های اخیر تیم برتر بودیم اما قسمت نبود نتیجه مناسبی بگیریم، ضمن اینکه بدشانسی هم داشتیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، سعید آقایی پس از پیروزی ۲ بر صفر سپاهان مقابل سیاه‌جامگان در گفتگو با خبرنگار ایمنا گفت: خوشبختانه توانستیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم، تحت فشار بودیم و به این پیروزی نیاز داشتیم. با این برد مقدار کمی از فشار خارج شدیم اما باید بازی بعدی را با برتری به پایان برسانیم تا در جدول بالا بیاییم چرا که در شأن سپاهان نیست در این رده از جدول باشد.
وی افزود: فوتبال خوبی بازی می‌کنیم، در بازی‌های اخیر برتر بودیم اما قسمت نبود نتیجه مناسبی بگیریم ضمن اینکه بدشانسی هم داشتیم. تیم سیاه‌جامگان کلاً در دفاع بود اما قصد داشت تا با ضد حمله به گل برسد.
آقایی با اشاره به اتلاف وقت بازیکنان سیاه‌جامگان تاکید کرد: بازیکنان سیاه‌جامگان خیلی از زمان بازی، خودشان را روی زمین می‌انداختند، قبلاً جلسه گذاشتیم که اگر بازیکنان حریف بی‌دلیل خودشان را روی زمین انداختند توپ را به اوت نزنیم تا داور تشخیص دهد و ما به بازی خودمان ادامه دهیم.
مدافع چپ سپاهان در خصوص شرایط تیم ملی بیان داشت: در اردوی تیم ملی همه چیز خوب است، کادر فنی خیلی خوب ما را آماده کرده‌اند تا در جام جهانی بازی کنیم و زحمات زیادی برای ما کشیده‌اند. مثل سرباز در خدمت تیم ملی هستم و هر زمان که بخواهند بازی می‌کنیم یا بیرون می‌نشینیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در جام جهانی افتخار آفرینی کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها