X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

21 مهر 1396, 21:24
کد خبر: 24433
خبرنگار: lark
نظرات: 8

اتفاقی عجیب برای کاروان سیاه جامگان

موضوع لپتاپ سفید چه بود؟

موضوع لپتاپ سفید چه بود؟ موضوع لپتاپ سفید چه بود؟
مدیررسانه ای تیم فوتبال سیاه‌جامگان از اتفاقی که در راه بازگشت از ورزشگاه برایشان رخ داد ابزار ناراحتی و گلایه کرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سیاه‌جامگان در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه 2 بر صفر مغلوب سپاهان شد. در حالی که کاروان تیم فوتبال سیاه‌جامگان به برای برگشت به مشهد راهی فرودگاه اصفهان شده بود اعضای این تیم با صحنه عجیبی روبرو شدند.
فردی که خودش را یکی از مسئولان باشگاه سپاهان معرفی کرده بود با کمک ماموران نیروی انتظامی مستقر در فرودگاه تمام چمدان‌های مربوط به اعضای تیم فوتبال سیاه‌جامگان را مورد بررسی قرار دادند.
حکم‌آبادی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سیاه‌جامگان با تایید این خبر اظهار داشت: متاسفانه هنگام بازگشت به مشهد با صحنه عجیبی روبرو شدیم. زمانی که از این فرد منتسب به باشگاه سپاهان علت را جویا شدیم وی عنوان کرد که یک لپ‌تاپ سفید که برای تیم سپاهان بوده در رختکن گم شده و ما با خود فکر کردیم شاید این لپ‌تاپ در وسایل تیم شما باشد.
وی ادامه داد: سپاهانی‌ها رسماً با این کار خود به ما اتهام دزدی زدند و البته مدتی بعد آن فرد اعلام کرد که من کاری به باشگاه سپاهان ندارم و از طرف آنها نیستم. ما مراتب اعتراض خود را به مدیرعامل باشگاه‌ سپاهان اعلام کردیم و او هم بلافاصله با عباسی، مدیرعامل سیاه جامگان تماس گرفت. طاهری طی این تماس اقدام آنها را رد نکرد و تنها بابت این موضوع از ما عذرخواهی کرد.
حکم آبادی گفت: به هر حال سپاهانی‌ها با این کارشان مهمان نوازی بسیار خوبی از ما داشتند و ما هم بسیار از این موضوع ناراحت هستیم.
به گزارش فارس، در پایان این جست‌وجوها لپ‌تاپی در بین وسایل اعضای تیم تیم سیاه‌جامگان پیدا نشد و آنها برای بازگشت به مشهد سوار هواپیما شدند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها