X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مهر 1396, 10:37
کد خبر: 24437
خبرنگار: khani
نظرات: 0

هواداران دچار دلهره و استرس شده‌اند

عباسی: مدیرعامل سپاهان بابت اتفاقات فرودگاه اصفهان عذرخواهی کرد

عباسی: مدیرعامل سپاهان بابت اتفاقات فرودگاه اصفهان عذرخواهی کرد عباسی: مدیرعامل سپاهان بابت اتفاقات فرودگاه اصفهان عذرخواهی کرد
مالک باشگاه سیاه‌‌جامگان مشهد گفت که نتایج ضعیف این تیم هواداران‌شان را دچار استرس و دلهره کرده است.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شکست 2 بر صفر سیاه‌جامگان برابر سپاهان و ادامه ناکامی‌های این تیم اظهار داشت: قطعاً از این شرایط خوشحال نیستیم و ناراحتیم. این همه راه به اصفهان نرفته بودیم که ببازیم. مشکلاتی را که مربوط به مدیریت باشگاه بود، حل کردیم تا مشکلی به وجود نیاید، اما مشکلات فنی را باید از کادر فنی بپرسید که چرا تیم نتیجه نمی‌گیرد.

وی افزود: نتیجه نگرفتن ما تنها به هفته‌های اخیر مربوط نمی‌شود. وقتی تیم بازی برده را با تساوی عوض می‌کند، یعنی نتیجه نگرفته است و مشکل دارد. فردا (یکشنبه) جلسه هیئت مدیره را داریم و دوستان باید توضیح دهند. باید برای خارج شدن از این وضعیت صحبت کنیم.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص اینکه آیا قرار است به میثاقیان اولتیماتوم داده شود، گفت: اولتیماتوم کلمه صحیحی برای میثاقیان نیست. اینجا خانه خودش است و شخصاً به میثاقیان علاقه‌مند هستم. ما با هم رفت‌وآمد خانوادگی داریم، اما بحث‌مان نتیجه نگرفتن سیاه‌جامگان است و اینکه چه کار کنیم تا مردم خوشحال شوند. ما فوتبال بانوان را راه‌اندازی کردیم و خوشبختانه این تیم در گام نخست نتیجه گرفت، اما نمی‌دانم چرا وضعیت تیم بزرگسالان این‌طور شده است. نتایج تیم هواداران را دچار دلهره و استرس کرده است که مبادا بار دیگر اتفاقات دو سال اخیر برای تیم محبوب‌شان تکرار شود.

عباسی در خصوص اینکه چه تصمیمی برای میثاقیان گرفته می‌شود، تصریح کرد: میثاقیان در حال حاضر سرمربی تیم ماست و کارش را انجام می‌دهد، اما باید نظرات هیئت مدیره را در نظر بگیریم. اگر دوستان قانع شدند که حرفی نیست. خودم یکی از طرفداران پروپا قرص اکبرآقا (میثاقیان) هستم، اما باید نقطه نظرات مردم و هیئت مدیره را نیز در نظر بگیریم. نتایج تیم روی هواداران، بحث اسپانسر و دیگر مسائل تأثیر می‌گذارد. باید کاری کنیم تیم از بحران خارج شود.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با تسنیم در واکنش به اتفاقات فرودگاه اصفهان و اینکه فردی چمدان‌های اعضای تیم سیاه‌جامگان را به دلیل گم شدن لپ تاب سپاهانی‌ها تفتیش کرده است، گفت: طاهری، مدیرعامل باشگاه سپاهان با من تماس گرفت و عذرخواهی کرد. ظاهراً یکی از سپاهانی‌ها لپ‌تاپش را گم کرده و به اکبر میثاقیان گفته بود که فکر نمی‌کنید با لپ تاپ یکی از اعضای تیم عوض شده است؟ میثاقیان هم گفت که از اعضای تیم سؤال کند. بحث تفتیش و این داستان‌ها نبود. هر چند من از این اتفاق ناراحت شدم، اما طاهری عذرخواهی کرد و گفت طرف از جانب آنها نبوده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها