X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مهر 1396, 12:27
کد خبر: 24443
خبرنگار: khani
نظرات: 6

تغییراتی که نتیجه داد

کرانچار نصف تیم را عوض کرد!

کرانچار نصف تیم را عوض کرد! کرانچار نصف تیم را عوض کرد!
زلاتکو کرانچار نسبت به دیدار هفته قبل برابر نفت تهران، در بازی با سیاه‌جامگان پنج تغییر در ترکیب سپاهان ایجاد کرد و تیمش را با سیستمی تازه راهی میدان نمود.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، ترکیب سپاهان در دیدار با سیاه‌جامگان در هفته نهم لیگ برتر نسبت به بازی قبلی برابر نفت تهران پنج تغییر داشت.

زلاتکو کرانچار به ترتیب مهدی رحیمی، عارف غلامی، علی کریمی، حسین پاپی و جلال‌الدین علی‌محمدی را جایگزین ژایرو، حسن جعفری، شاهین ثاقبی، مهرداد محمدی و رافائل کری‌ولارو کرد تا چهره‌ای متفاوت از سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان رونمایی کرده باشد.
کرانچار نصف تیم را عوض کرد!

ترفند سرمربی کروات سپاهان در ایجاد تغییرات به ویژه در خطوط دفاعی و میانی نتیجه داد و تیم اصفهانی با کسب اولین پیروزی خود در ورزشگاه نقش جهان چهار پله در جدول صعود کرد و تا اطلاع ثانوی از بحران خارج شد.

برخی از این تغییرات البته اجباری بود و به خاطر مصدومیت و محرومیت نفرات اصلی اتفاق افتاد. در قلب دفاع سپاهان رحیمی جایگزین عزت پورقاز شد که همچنان دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارد و در سمت راست خط دفاعی نیز غلامی جای حسن جعفری را گرفت که به خاطر سه‌اخطاره بودن اجازه همراهی سپاهان را در این مسابقه نداشت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها