X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مهر 1396, 14:15
کد خبر: 24447
خبرنگار: lark
نظرات: 5

در حال حاضر از جواب باشگاه ذوب‌آهن اطلاع ندارم

طاهری: خداراشکر به یک خودباوری رسیده‌ایم

طاهری: خداراشکر به یک خودباوری رسیده‌ایم طاهری: خداراشکر به یک خودباوری رسیده‌ایم
مدیر عامل تیم فوتبال سپاهان گفت:ما هم با توجه به برآوردی که مسئولین فنی ورزشگاه نقش جهان انجام دادند و نسبت به امکانات و شرایط متفاوت نقش جهان مبلغ 100 میلیون تومان را برای اجاره ورزشگاه نقش جهان به باشگاه ذوب‌آهن ارائه دادیم.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروزی این تیم مقابل سیاه‌جامگان در هفته نهم اظهار داشت: خدا را شکر به یک خودباوری رسیده‌ایم و توانستیم این سه امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم همین روال را ادامه دهیم و بتوانیم به جایگاه اصلی خودمان در جدول برسیم. به هر حال سپاهان جزو تیم‌های پرافتخار ایران است و این جایگاه در شأن مردم اصفهان و هواداران تیم سپاهان نبوده است.
وی در ادامه افزود: قطعا با توجه به قراردادی که با بازیکنان داریم هم پاداش هم جریمه در نظر گرفتیم با توجه به نتایجی که کسب کردند. طبق این قرارداد و روال قانونی جلو می‌رویم.
مدیرعامل سپاهان در خصوص درخواست تیم فوتبال ذوب‌آهن برای اجاره ورزشگاه نقش جهان اصفهان اظهار داشت: ما جواب باشگاه ذوب‌آهن را امروز دادیم و با توجه به اینکه دوستان در سال 94 از ما به طور میانگین در هر بازی 60 میلیون تومان می‌گرفتند با توجه به بازی‌های سنگینی مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتور این مبلغ را از ما بابت اجاره ورزشگاه ذوب‌آهن می‌گرفتند. ما هم با توجه به برآوردی که مسئولین فنی ورزشگاه نقش جهان انجام دادند و نسبت به امکانات و شرایط متفاوت نقش جهان مبلغ 100 میلیون تومان را برای اجاره ورزشگاه نقش جهان به باشگاه ذوب‌آهن ارائه دادیم و امروز این نامه را به شهنازی و مسئولین باشگاه فرستادیم. در حال حاضر از جواب باشگاه ذوب‌آهن اطلاع ندارم و نمی‌دانم که آیا قبول کرده‌اند یا خیر.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها