X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مهر 1396, 20:23
کد خبر: 24454
خبرنگار: khani
نظرات: 1

علت تیم‎‎‌داری سپاهان در فوتبال بانوان؛

عذرخواهی مدیرعامل سپاهان از بازیکنان سیاه‌جامگان

عذرخواهی مدیرعامل سپاهان از بازیکنان سیاه‌جامگان عذرخواهی مدیرعامل سپاهان از بازیکنان سیاه‌جامگان
محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان می گوید که هیچ کس از این باشگاه در فرودگاه اصفهان نبوده. با این حال طاهری تاکید کرد که بلافاصله با مالک باشگاه سیاه جامگان تماس گرفته و پیگیر شرایط بوده است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،محسن طاهری مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص پیروزی ارزشمند و حیاتی تیمش برابر سیاه جامگان و اینکه با این پیروزی تا حدودی از فشار روی بازیکنان، مدیرعامل و سرمربی تیم برداشته شد، گفت: طبیعتا با روالی که تیم ما داشت، نیاز به این برد بود. تیم ما خوب بازی می کرد، اما نتیجه نمی گرفت. اما با بازی دیروز نشان داد که توانایی بالا بودن در جدول را دارد.

طاهری در خصوص ماجرای گم شدن لپ تاپ و اینکه گفته می شود یکی از مسئولان باشگاه سپاهان برای بازرسی چمدان های تیم سیاه جامگان به فرودگاه رفته، توضیح می دهد: اصلا چنین چیزی نبوده که کسی از طرف ما به فرودگاه برود و من هم در تماسی که با آقای عباسی داشتم، گفتم که بچه های ما نبودند و اگر آدم نادانی هم این کار را کرده از آنها عذر خواهی می کنم. بعد هم پیگیری کردم و گفتند که یک لپ تاپ گم شده. اگر نیروی انتظامی هم کاری کرده، خودش انجام داده. من سریعا تماس گرفتم و پیگیر موضوع بودم؛ ولی هیچ کسی از باشگاه سپاهان آنجا نبوده است.

مدیرعامل سپاهان همچنین در مورد تیم آینده سازان و حواشی ای که در خصوص واگذاری این تیم به باشگاه سپاهان ایجاد شده، بیان می کند: مسئولین سیاسی و ورزشی و نمایندگان محترم مجلس از ما درخواست کردند تا تیم آینده سازان که قهرمان لیگ بوده را حمایت کنیم. در نهایت و پس از جلساتی که با آقای سبحانی مدیر هیات مدیره داشتیم به این نتیجه رسیدیم که تیم آینده سازان را تحت پوشش باشگاه قرار دهیم. در همین راستا متوجه شدیم که آقای موحدی مدیرعامل باشگاه آینده سازان درخواست هزینه های سال گذشته را دارد و بحث قرارداد ترکمنچای را پیش کشیده است.

وی ادامه می دهد: اصلا هدف ما چنین چیزی نبوده و وقتی با این هجمه ها روبرو شدیم خودمان از فدراسیون فوتبال درخواست کردیم تا در بخش بانوان تیم داری کنیم.

طاهری در این خصوص و اینکه با این حساب دیگر حرفی از تیم آینده سازان نخواهد بود، اضافه کرد: کاری به آینده سازان نداریم. ما از فدراسیون درخواست کردیم که یک سهمیه لیگ برتری به ما بدهند و اگر اجابت کنند ما در لیگ بانوان هم شرکت می کنیم.

مدیرعامل سپاهان در مورد اینکه برخی بازیکنان تیم آینده سازان میهن نجف آباد بازیکنانی شناخته شده در فوتبال بانوان ایران هستند و اینکه تکلیف آنها چه می شود، تاکید کرد: باید ببینیم این بازیکنان با تیم آینده سازان قرارداد دارند یا نه. اگر قرارداد نداشته باشند، روی جذب این نفرات کار می کنیم و اگر دوست داشتند که با ما کار کنند ما هم استقبال می کنیم.

طاهری در این خصوص توضیح می دهد: ما می خواهیم از مزایایی که فدراسیون فوتبال برای بحث تیم داری در بخش بانوان داشته، استفاده کنیم. 2 درصد از قراردادها را در صورت تیم داری در بخش بانوان فدراسیون کاهش می دهد و به تیم ها باز می گرداند و ما می خواهیم از این مزایا استفاده کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها