X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

22 مهر 1396, 20:30
کد خبر: 24456
خبرنگار: khani
نظرات: 7

امیدوارم نوار ناکامی‌های ما پاره شده باشد

میرزایی: قدرت گلزنی مروان حسین و ساسان انصاری ثابت شده است

میرزایی: قدرت گلزنی مروان حسین و ساسان انصاری ثابت شده است میرزایی: قدرت گلزنی مروان حسین و ساسان انصاری ثابت شده است
مهاجم گلزن سپاهان در دیدار با سیاه‌جامگان در مورد پیروزی تیمش در این بازی صحبت کرد.

رضا میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص پیروزی سپاهان مقابل سیاه‌جامگان در دیدار روز گذشته اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم به نتیجه‌ای که حقمان بود و به آن نیاز داشتیم برسیم و با این برد تا حد زیادی از فشاری که در آن قرار داشتیم خارج شویم. اگر در این بازی‌هم نتیجه نمی‌گرفتیم اوضاع خیلی بد می‌شد ولی تلاش بچه‌ها و کادرفنی نتیجه داد.

وی در مورد نتایج ضعیف هفته‌های گذشته سپاهان گفت: تیم ما در نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده بود ولی در بازی‌ها همه می‌دیدیند که چقدر خوب بازی می‌کنیم و در برنامه نود هم وقتی در مورد تیم ما صحبت می‌شد از بازی خوب تیم گفته می‌شد و تنها در به ثمر رساندن موقعیت‌ها مشکل داشتیم.

مهاجم سپاهان در مورد گلی که به ثمر رساند هم عنوان کرد: زحمت بچه‌ها بود که قسمت بود توسط من به گل تبدیل شوم و خوشحالم توانستم به تیم کمک کنم. وقتی داشتم وارد زمین می‌شدم به گلزنی فکر می‌کردم و دوست داشتم اگر فرصتی به من برسد آن را به گل تبدیل کنم و به هدفم رسیدم.

میرزایی با اشاره به انتقاداتی که نسبت به عملکرد دو مهاجم سپاهان می‌شود گفت: هم ساسان انصاری و هم مروان حسین مهاجمان خوبی هستند و کیفیت و قدرت گلزنی آنها ثابت شده است. خود ساسان فصل گذشته در جمع گلزنان برتر لیگ بود و در این فصل هم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت و با بدشانسی توپ‌هایش گل نمی‌شد. مطمئنم از هفته‌های آینده گل‌های زیادی برای تیم به ثمر خواهند رساند.

وی در مورد اینکه گلزنی‌ در این دیدار به ترکیب اصلی نزدیکش می‌کند یا نه اظهار داشت: تصمیم با سرمربی تیم است ولی من در ابتدا دوست دارم سپاهان موفق شود و نتیجه بگیرد و بعد به فکر فیکس بودن خودم هستم چرا که موفقیت تیم از موفقیت خودم برایم مهم‌تر است.

مهاجم سپاهان در پایان با اشاره به امکان ادامه روند پیروزی سپاهان در دیدارهای آینده گفت: امیدوارم نوار ناکامی‌های ما پاره شده باشد و دیگر از این به بعد فقط نتایج خوب از تیم ببینیم و در بازی بعدی مقابل گسترش فولاد هم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها