X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

23 مهر 1396, 10:52
کد خبر: 24461
خبرنگار: khani
نظرات: 1

دوری یک‌ماهه تیموریان از میادین

گسترش فولاد با لشکر از مصدومین در برابر سپاهان

گسترش فولاد با لشکر از مصدومین در برابر سپاهان گسترش فولاد با لشکر از مصدومین در برابر سپاهان
گسترش فولاد در حالی به مصاف سپاهان خواهد رفت که برای این دیدار مصدومان زیادی دارد.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از تسنیم، تیم گسترش فولاد از همان ابتدای فصل با مشکل مصدومیت بازیکنانش روبه‌رو بود که این مشکل در حضور فیروز کریمی نیز همچنان ادامه دارد.

* رضا خالقی‌فر همچنان مشغول فیزیوتراپی است و همراه گسترش فولاد به تهران نیامده بود تا در تبریز به‌صورت اختصاصی کار کند. وضعیت او برای دیدار مقابل سپاهان هنوز مبهم است، اما به‌احتمال زیاد کریمی یک هفته دیگر به مهاجمش استراحت خواهد داد.

* آندرانیک تیموریان که از ناحیه مینیسک دچار کشیدگی شده،‌ در تهران زیرنظر یک پزشک متخصص است. آخرین نظر این متخصص این است که کاپیتان سابق تیم ملی حداقل باید یک ماه دور از میادین باشد تا بتواند دوباره برای گسترش فولاد به میدان برود.

* میلاد فخرالدینی هم که دچار پارگی رباط داخلی پا شده، روند بهبودی مثبتی دارد و شاید از هفته یازدهم بتواند گسترش فولاد را همراهی کند.

* مصدومیت ادسون هنریکه، مدافع برزیلی گسترش فولاد که هفته گذشته دچار مصدومیت شده بود و به همین خاطر هم مقابل پیکان نتوانست برای تیمش به میدان برود رفع شده و او مشکلی برای حضور مقابل سپاهان ندارد.

* فرناندو دخسوس، دروازه‌بان برزیلی گسترش فولاد دیگر مصدوم این تیم است. او در جریان یکی از دیدارهای تیمش دچار کشیدگی کشاله ران شد و بازی را ترک کرد. این مصدومیت همچنان همراه دخسوس است، اما وی با درد برای تیمش بازی می‌کند قرار است مقابل سپاهان هم برای این تیم به میدان برود.

به گزارش تسنیم، وضعیت مصدومان گسترش فولاد نشان می‌دهد که این تیم باید در هفته دهم نیز با بازیکنان غایب زیادی به میدان برود. این در حالی است که فیروز کریمی هفته گذشته اعلام کرده بود «آنقدر بازیکن رباط‌پاره کرده داریم که می‌خواهیم با یک تیم منتخب در مسابقات رباط کریم شرکت کنیم!».

گسترش فولاد از ساعت 16 روز جمعه هفته جاری در چارچوب هفته دهم لیگ برتر به میزبانی ورزشگاه اختصاصی‌اش به مصاف سپاهان خواهد رفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها