X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 مهر 1396, 09:25
کد خبر: 24473
خبرنگار: khani
نظرات: 3

برای تقویت تیم بازیکنان آزاد را جذب می‌کنیم

شهبازی: شرایط مالی در سپاهان خوب است

شهبازی: شرایط مالی در سپاهان خوب است شهبازی: شرایط مالی در سپاهان خوب است
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داریم اما نگرانی من به خاطر شرایط بدنی بازیکنان است که آماده نیستند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، بعد از اعلام آمادگی سپاهان برای تیمداری در بخش فوتبال بانوان، سمیه شهبازی سرمربی سابق تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان هدایت سپاهان را در فصل جدید برعهده گرفت. این تیم در نخستین هفته لیگ برتر روز جمعه باید به مصاف ذوب‌آهن برود.

شهبازی در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: تقریبا 70-80 درصد بازیکنان آینده‌سازان به سپاهان آمده‌اند که از بازیکنان ملی‌پوش می‌توان به الهام فرهمند، فروغ موری و زمرد سلیمانی اشاره کرد. ما قرار است تمرینات‌مان را از امروز (دوشنبه) آغاز کنیم و متاسفانه روز جمعه در دیداری سخت در دربی باید مقابل ذوب‌آهن قرار بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که شما پیش از این در آینده‌سازان تمرین داشته‌اید، عنوان کرد: نگرانی من به خاطر شرایط بدنی بازیکنان است چرا که آنها مدتی است را تمرین نکرده‌اند. در این صورت امکان آسیب‌دیدگی بازیکنان نیز وجود دارد. در بازی اول هماهنگی لازم وجود نخواهد داشت اما کمک کم شرایط بهتر می‌شود. ما بازیکنانی از شهرهای دیگر هم گرفته‌ایم و برای تقویت تیم بازیکنانی را که آزاد هستند جذب خواهیم کرد.

سرمربی سپاهان در ادامه صحبت‌هایش درباره شرایط ذوب‌آهن نیز خاطرنشان کرد: این تیم امسال تغییراتی داشته و بازیکنان خوبی را از شهرداری بم گرفته است. آنها بازیکنانی با انگیزه هستند و ما کار سختی خواهیم داشت. البته این نکته را بگویم تیم‌های بزرگ که در بخش مردان تیمداری می‌کنند در صورت حمایت از بانوان چارچوب و نظم خاصی دارند که همین کار را برای بانوان راحت‌تر می‌کند. حضور باشگاه‌های بزرگ به پیشرفت فوتبال بانوان کمک خواهد کرد.

شهبازی درباره شرایط مالی سپاهان، گفت: شرایط خوب است و آن طور که برخی‌ها مصاحبه کرده‌اند نیست. شرایط ما آنقدر خوب است که بازیکنان به راحتی قرارداد بستند.

وی در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از دربی روز جمعه، اظهار داشت: اصلا نمی‌توانم این بازی را پیش‌بینی کنم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها