X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

24 مهر 1396, 18:45
کد خبر: 24481
خبرنگار: lark
نظرات: 9

۱۲ ماه از وداع نویدکیا گذشت

دوری محرم و سپاهان یکساله شد

دوری محرم و سپاهان یکساله شد دوری محرم و سپاهان یکساله شد
یک سال از خداحافظی کاپیتان محبوب و اسطوره‌ای سپاهان از فوتبال گذشت.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، بیست‌وچهارمین روز از پاییز ۹۵ و تنها ساعاتی مانده به شروع پنجاه‌ونهمین شهرآورد فوتبال اصفهان بود که باشگاه سپاهان رسماً اعلام کرد که کاپیتان اسطوره‌ای این تیم در پایان این مسابقه کفش‌هایش را خواهد آویخت.
تلاش‌های قبل و پس از مسابقه برای منصرف کردن محرم نویدکیا از این تصمیم ناگهانی به ثمر ننشست و کاپیتان سپاهان در پایان دیدار منتهی به شکست ۲ بر صفر برابر ذوب‌آهن در مراسمی بسیار ابتدایی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. در این میان، اصرار شدید احسان حاج‌صفی و حسین پاپی از یک طرف و درخواست مؤکد تماشاگران حاضر در ورزشگاه فولادشهر از طرف دیگر هیچ‌یک مانع از تغییر نظر نویدکیا نشد.
امروز درست یک سال از وداع محرم می‌گذرد و در این فاصله ۱۲ ماهه نه بازی خداحافظی باشکوهی برایش تدارک دیده شد و نه خودش در فوتبال فعالیتی داشت.
در هفته‌های منتهی به اولین سالگرد خداحافظی نویدکیا شایعاتی درباره احتمال اضافه شدنش به کادر فنی سپاهان نقل برخی محافل رسانه‌ای شد؛ شایعاتی که با وجود موافقت زلاتکو کرانچار برای اضافه شدن یک دستیار جدید بعید به نظر می‌رسد که رنگ واقعیت به خود بگیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها