X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

25 مهر 1396, 14:38
کد خبر: 24484
خبرنگار: lark
نظرات: 4

خط خوردن به تصور محرومیت

سپاهان از قانون جدید خبر نداشت؟

سپاهان از قانون جدید خبر نداشت؟ سپاهان از قانون جدید خبر نداشت؟
باشگاه سپاهان به تصور آنکه اعمال محرومیت بازیکنان از سوی سازمان لیگ طبق روال سال قبل است به بازیکن اخراجی خود در جام حذفی در لیگ برتر بازی نداد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، ژایرو رودریگز در جریان دیدار با نفت آبادان از دور یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی از زمین مسابقه اخراج شد. با توجه به حذف سپاهان در آن مرحله مدافع برزیلی این تیم محرومیت یک‌جلسه‌ای خود را در دیدار با فولاد از هفته ششم لیگ برتر پشت سر گذاشت.
درست یک ماه پس از این اتفاق مسئول واحد مسابقات سازمان لیگ اعلام کرده که در فصل جاری برخلاف سال گذشته محرومیت بازیکنان در جام حذفی و لیگ برتر از یکدیگر تفکیک شده است یعنی اگر بازیکنی در جام حذفی کارت قرمز بگیرد و تیمش از دور رقابت‌ها کنار رود محرومیتش نه در دیدار بعدی لیگ برتر که در اولین مسابقه از جام حذفی فصل بعد اعمال خواهد شد.
ژایرو در حالی در لیست سپاهان برای دیدار با فولاد قرار نگرفت که سازمان لیگ نام این بازیکن را در بین محرومان هفته ششم قرار نداده بود. با توجه به این موضوع و اظهارات اخیر سعید فتاحی به نظر می‌رسد که سپاهان از تغییر رویه سازمان لیگ درباره اعمال محرومیت بازیکنان در لیگ برتر و جام حذفی بی‌اطلاع بوده و به تصور محروم بودن ژایرو از این مدافع برزیلی در دیدار با فولاد استفاده نکرده است.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها