X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مهر 1396, 12:02
کد خبر: 24490
خبرنگار: khani
نظرات: 5

پورقاز را به دلیل مصدومیت نداریم

کرانچار: برای پیروزی به تبریز آمدیم

کرانچار: برای پیروزی به تبریز آمدیم کرانچار: برای پیروزی به تبریز آمدیم
سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: در هفته های اخیر بازی خوبی را انجام دادیم و فردا برابر تیم گسترش‌فولاد هم به دنبال 3 امتیاز بازی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرگزاری فارس، زلاتکو کرانچار ظهر امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر گسترش‌فولاد تبریز‌ گفت: در مورد هدف‌مان برای آمدن تبریز بگویم فردا برابر تیمی بازی داریم که نه از لحاظ تیمی و نه از لحاظ بازیکنان در جایگاهی واقعی خود قرار نگرفته و ما نیز در هفته گذشته برد خوبی برابر تیم سیاه جامگان کسب کرده و بازی با کیفیتی برابر پرسپولیس انجام دادیم.

وی گفت: فردا برای کسب نتیجه مطلوب به میدان می‌رویم که کسب 3 امتیاز است، اما برابر تیم گسترش فولاد کار سختی پیش رو داریم و گسترش فولاد حریف سرسختی برای ما خواهد بود.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان تاکید کرد: درست است که بازیکنان خوبی را جذب کردیم اما به برخی بازیکنان مثل ملی پوشان‌مان قبل از آغاز لیگ استراحت دادیم تا بیش از حد خسته نشوند و حدود 10 بازیکن یک دفعه به تیم ملحق شدند با فرهنگ‌ها و توانایی‌های متفاوت و ‌برای رسیدن تیم به هماهنگی زمان نیزا است و می‌بینید که رفته رفته بهتر می‌شویم و با بردی که برابر سیاه‌جامگان کسب کردیم الان ‌روحیه بالاتری داریم.

وی افزود: یکی از نکات قابل ذکر تیم سپاهان استفاده از بازیکنان جوان و بومی است و این نوید آینده درخشانی برای تیم سپاهان می دهد.

کرانچار تاکید کرد: از آقای کریمی شناخت داشته و می‌دانیم وی با تیم پاس تهران قهرمان آسیا شده و در هر تیمی که بوده کیفیت تیمش را ارتقا داده و بازی تیم گسترش فولاد را برابر پیکان آنالیز کردم و تیم پیکان شانس آورد که بازی را واگذار نکرد و گسترش فولاد کاملا برابر پیکان تیم برتر بوده و تیم گسترش فولاد با آمدن کریمی نسبت به قبل متحول شده است.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: شاهین ثاقبی و سعید آقایی از بازیکنان خوب تراکتورسازی بودند که با درخشش خود سبب شدند که خواستار جذب این 2 شویم و باید بگویم این 2 بازیکن در تیم سپاهان تاثیرگذار بوده و هر وقت در میدان قرار داشتند توانسته‌اند انتظارات فنی را برآورد سازند.

,ی گفت: برای بازی فردا بازیکن محرومی نداشته و تنها پورقاز را به دلیل مصدومیت نداریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها