X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مهر 1396, 13:15
کد خبر: 24492
خبرنگار: talaei
نظرات: 2

با هدف کسب ۳ امتیاز پای به تبریز می‌گذاریم

آقایی: بازیکن سپاهان هستم و فرقی ندارد مقابل چه تیمی قرار می‌گیرم

آقایی: بازیکن سپاهان هستم و فرقی ندارد مقابل چه تیمی قرار می‌گیرم آقایی: بازیکن سپاهان هستم و فرقی ندارد مقابل چه تیمی قرار می‌گیرم
مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان گفت: هم اکنون بازیکن سپاهان هستم و برای من تفاوتی ندارد که مقابل کدام تیم به میدان می‌روم و در هر دیدار برای برد وارد زمین مسابقه می‌شویم.

به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد،سعید آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره دیدار این هفته تیم سپاهان با گسترش فولاد تبریز در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: با آمادگی کامل پای به این دیدار می‌گذاریم و با هدف کسب 3 امتیاز وارد زمین مسابقه می‌شویم.

وی درباره این‌که بار دیگر و این بار با پیراهن سپاهان در مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد، گفت: هم اکنون بازیکن سپاهان هستم و برای من تفاوتی ندارد که مقابل کدام تیم به میدان می‌روم، در هر دیدار برای برد وارد زمین مسابقه می‌شویم.

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال سپاهان درباره نخستین پیروزی سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان در مقابل تیم سیاه‌جامگان، بیان کرد: بازی خوبی را مقابل سیاه‌جامگان انجام دادیم و 3 امتیاز این دیدار که بسیار مهم بود را از آن خود کردیم.

وی ادامه داد: سپاهان تا قبل از این دیدار فشار زیادی را تحمل می‌کرد اما با این پیروزی فشارها از روی تیم کاسته شد و امیدواریم در 2 دیدار آینده خود مقابل گسترش فولاد و پیکان نیز پیروز شویم تا به رده‌های بالایی جدول صعود کنیم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها