X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

26 مهر 1396, 16:00
کد خبر: 24496
خبرنگار: lark
نظرات: 1

تکرار یک اتفاق جالب پس از یک سال

اصفهانی‌ها دوباره به داماد و پدرزن رسیدند

اصفهانی‌ها دوباره به داماد و پدرزن رسیدند اصفهانی‌ها دوباره به داماد و پدرزن رسیدند
به مانند مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی فصل پیش تیم‌های اصفهانی در هفته دهم لیگ هفدهم نیز به فاصله یک روز به مصاف حریفانی می‌روند که هدایت آنها را فیروز کریمی و مهدی تارتار به عهده دارند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از ایمنا، فصل گذشته در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اتفاق جالبی افتاد و آن اینکه تیم‌های اصفهانی در این دور از رقابت‌ها به فاصله یک روز از یکدیگر به مصاف اکسین البرز و پارس جنوبی رفتند که هدایت آنها به ترتیب بر عهده فیروز کریمی و دامادش، مهدی تارتار بود.
تارتار همچنان سرمربی پارس جنوبی است و در این فاصله این تیم را از لیگ یک به صدر جدول لیگ برتر رسانده است. کریمی اما دیگر هدایت اکسین را بر عهده ندارد و از ۲۰ روز پیش جانشین لوکا بوناچیچ در گسترش فولاد شده است.
از قضا ذوب‌آهن و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر به ترتیب در اصفهان و تبریز به مصاف پارس جنوبی و گسترش فولاد می‌روند تا رویارویی همزمان اصفهانی‌ها با داماد و پدرزن پس از کمتر از یک سال به شکل جالبی تکرار شود با این تفاوت که این مرتبه کریمی رو در روی سپاهان قرار می‌گیرد و تارتار سرمربی حریف ذوب‌آهن است. فصل پیش هم رویارویی با تارتار در ورزشگاه نقش جهان اتفاق افتاد و ملاقات با کریمی خارج از اصفهان صورت گرفت.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها