X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

27 مهر 1396, 17:28
کد خبر: 24508
خبرنگار: lark
نظرات: 29

مهاجم شش دانگ نداریم

کرانچار: از بازیکنانم ناراحتم چون از فرصت‌ها استفاده نکردند

کرانچار: از بازیکنانم ناراحتم چون از فرصت‌ها استفاده نکردند کرانچار: از بازیکنانم ناراحتم چون از فرصت‌ها استفاده نکردند
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاهد بازی دو تیمی بودیم که به دو شیوه مختلف بازی می‌کردند.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد و به نقل از خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز، زلاتکو کرانچار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: به نظر من مسابقه خوبی بود. در واقع ما شاهد بازی دو تیمی بودیم که به دو شیوه مختلف بازی می‌کردند.
وی در ادامه افزود: تیم میزبان تلاش می‌کرد ابتدا دفاع کند و سپس دست به ابتکار عمل بزند. ما تلاش کردیم در حمله و فاز هجومی به خوبی کار کنیم. تنها ناراحتی من از بازیکنان‌مان این است که از موقعیت‌های خود استفاده نکردند. همان‌طور که در نشست خبری قبل از بازی گفتم، موضوعی که درگیر آن هستیم، این است که نمی‌توانیم از موقعیت‌های گلزنی خود استفاده کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تبریک به گسترش فولاد برای کسب امتیاز از این مسابقه گفت: بازیکنانم تلاش زیادی کردند که به گل برسند و به پیروزی دست یابیم، اما نتوانستیم به این مهم برسیم.
کرانچار در پاسخ به این پرسش که تیمش تلاش می‌کرد مقابل گسترش فولاد چگونه بازی کند، تصریح کرد: بازیکنان ما تلاش می‌کردند خود را به محوطه جریمه حریف برسانند و حتی چند موقعیت گلزنی خوب هم داشتیم. در یک صحنه ساسان انصاری با دروازه‌بان حریف تک به تک شد که تک و تنها بود و نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند. ناراحتی ما از این است که مهاجم ششدانگی نداریم، بازیکنی که بتواند ضربه نهایی را بزند. ما تمرینات زیادی در طول هفته انجام می‌دهیم اما بازیکن باید در شرایط مسابقه تصمیم بگیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها