X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

28 مهر 1396, 14:53
کد خبر: 24520
خبرنگار: lark
نظرات: 8

تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود

نصیرزاده: سپاهان همیشه حریف قدری برای همه تیم‌ها بوده است

نصیرزاده: سپاهان همیشه حریف قدری برای همه تیم‌ها بوده است نصیرزاده: سپاهان همیشه حریف قدری برای همه تیم‌ها بوده است
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد گفت: کریمی یک مربی حرفه‌ای است که در قراردادن نام بازیکنی در فهرست مازاد منافع باشگاه را در نظر می‌گیرد.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد، هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد تساوی بدون گل گسترش فولاد مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: سپاهان یکی از تیم‌های با سابقه و مدعی فوتبال ایران است که همیشه حریف قدری برای همه تیم‌ها بوده است. هر دو تیم از نظر موقعیت‌های گلزنی شرایط تقریبا یکسانی داشتند و می‌توان گفت تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. یکی از نکات مثبت این بازی سازماندهی خط دفاعی ما بود که عملکرد خیلی خوبی داشت و این موضوعی است که فیروز کریمی در حال کار کردن روی آن است.
وی افزود: فقط در دقیقه 17 بازی توپ به دست مدافع سپاهان برخورد کرد که بعد بازی وقتی فیلم را دیدم مشکوک به پنالتی بود. البته ما از زحمات داوران تشکر کرده و پس از پایان هر بازی که داریم به سازمان لیگ و کمیته داوران نامه‌زده و مراتب قدردانی خود را از زحمات داوری که بازی را قضاوت کرده اعلام می‌کنیم.
مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز اضافه کرد: یکی از نقاط ضعف ما در حال حاضر فاز هجومی تیم است به‌طوری که در این بازی سرمربی تیم مجبور شد یک مدافع کلاسیک را یعنی حسینی را به نوک خط حمله ببرد تا ضربات سر را بزند. قطعا در نیم فصل ما این مشکل را حل خواهیم کرد.
نصیرزاده تصریح کرد: تیم ما در حال حاضر یک روند رو به رشد را طی می‌کند. در حال حاضر کریمی بازسازی خطوط تیم را در دستور کار خود قرار داده که تاثیر آن را فعلا روی ساختار دفاعی تیم می‌بینید ضمن اینکه او از نظر روحی و روانی هم روی تیم خیلی کار کرده و باعث شده اعتماد به نفس بازیکنان به آنها بازگردد در حالی که بوناچیچ بیشتر روی نظم تاکید داشته و خیلی روی مسائل روحی و روانی بازیکنان کار نمی‌کرد. مسئله‌ای که در فوتبال ایران در اولویت اول قرار دارد.
وی در مورد اینکه آیا کنار گذاشته شدن برخی از بازیکنان مصدوم مانند تیموریان و فخرالدینی از فهرست این تیم توسط فیروز کریمی قطعی شده و آیا بازیکنان دیگری هم به این فهرست اضافه می‌شوند، تاکید کرد: من به عنوان مدیرعامل مجری مصوبات هیئت مدیره و تصمیمات سرمربی تیم هستم ضمن اینکه ما یک کمیته فنی داریم که در مورد جذب یا قراردادن بازیکنان در فهرست خروجی هم تصمیم گیرنده است و فیروز کریمی مربی است که در خصوص این مسائل با باشگاه مشورت می‌کند. من صحبت‌های مقدماتی را در مورد کنار گذاشتن این دو بازیکن یا سایر بازیکنان مصدوم انجام داده‌ام اما هنوز صحبت نهایی انجام نشده است. متاسفانه از بدشانسی کریمی بازیکنان ویترین تیم ما مثل نقی‌زاده، تیموریان، فخرالدینی، قنبری و خالقی‌فر با مصدومیت مواجه شده‌اند.
نصیرزاده افزود: به قول فیروز کریمی امسال سال جام جهانی بوده، بازیها فشرده برگزار می‌شود و زمان کم است. این در حالی است که شرایط نقی‌زاده و مهرداد قنبری هم هنوز مشخص نیست. نقی‌زاده از نظر بدنی خودش را آماده نگه داشته و می‌گوید تا نیم فصل می‌رسد اما در صحبتی که با کادر پزشکی تیم داشتیم آنها اعتقاد دارند در بهمن یا اسفند ماه این بازیکن شرایط بازی پیدا می‌کند. قنبری هم بازیکنی است که از ابتدای فصل نتوانستیم از او استفاده کنیم و این بازیکن باید تلاش خود را به ویژه در تمرینات بیشتر کند تا هر چه زودتر به تیم بازگردد. خالقی‌فر هم به‌زودی به سایر نفرات تیم اضافه می شود چون مشکل او کشیدگی بود نه پارگی رباط صلیبی. در حال حاضر از بازیکنان رده‌های پایه در تیم استفاده می‌کنیم که پشتوانه تیم هستند.
وی در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود یکی از دلایل اینکه فیروز کریمی قصد دارد برخی بازیکنان را به بهانه مصدومیت از فهرست خارج کند این است که او علاقه دارد با بازیکنان مد نظر خودش کار کند، تاکید کرد: این موضوع صحیح نیست. فیروز کریمی یک مربی با تجربه و حرفه ای است که قطعا در قراردادن نام یک بازیکن در فهرست مازاد منافع باشگاه را در نظر می‌گیرد.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها