X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

30 مهر 1396, 09:22
کد خبر: 24537
خبرنگار: khani
نظرات: 1

سن و سال فقط عدد است

فرهادی :سپاهان مقابل تیم ما عملکرد خوبی داشت

فرهادی :سپاهان مقابل تیم ما عملکرد خوبی داشت فرهادی :سپاهان مقابل تیم ما عملکرد خوبی داشت
کاپیتان تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: آمدم توانایی‌هایم را نشان دهم تا فوتبال دوستان بدانند سن و سال فقط یک عدد است.
به گزارش پایگاه خبری طوفان زرد ،اسماعیل فرهادی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی تیمش مقابل تیم فوتبال سپاهان اصفهان از هفته دهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ما در هفته دهم لیگ برتر با یکی از تیم‌هایی بازی داشتیم که همیشه توانسته است فوتبال خوبی ارائه دهد. سپاهان یکی از عنوان‌دارترین تیم‌های ایران است و قهرمانی‌های زیادی هم دارد، حتی مقابل تیم ما هم عملکرد خوبی داشت. ما مقابل سپاهان به دنبال کسب ۳ امتیاز بودیم اما شاید ۱ امتیاز هم برای ما قانع کننده باشد.

کاپیتان تیم گسترش فولاد تصریح کرد: امید دارم که با همت بازیکنان جوان تیم بتوانیم در هفته‌های آتی تیم را به جایگاه اصلی خود برسانیم و در تک تک بازی‌های داخل خانه، بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. چون از دست دادن امتیاز در خانه خیلی می‌تواند به تیم ما ضربه بزند.

فرهادی افزود: در فوتبال ایران به سن و سال تاکید زیادی دارند و روی این مسئله، مانور زیادی می‌دهند. سن یک عدد است و به نظرم تا وقتی یک بازیکن به لحاظ بدنی شرایط مناسبی داشته باشد و بتواند بازی کند، در لیگ برتر ایران بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. من به گسترش فولاد تبریز آمدم تا توانایی‌هایم را نشان دهم.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: از کادر فنی قبلی اطلاعی ندارم اما با آمدن کادر جدید، روحیه بازیکنان تیم خیلی بهتر شده است. به لحاظ تمرینی هم کادرفنی خیلی بهتر شده است، انشالله بتوانیم در بازی‌های آینده نتایج لازم را بگیریم.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها