X

ورود به پایگاه خبری طوفان زرد

4 آبان 1396, 10:30
کد خبر: 24563
خبرنگار: lark
نظرات: 1

هر پنجشنبه با فوتبال اروپا...

آتش بازی در ومبلی!

آتش بازی در ومبلی! آتش بازی در ومبلی!
بار دیگر با فرارسیدن یک پنجشنبه ی دیگر در سرویس هفتگی پایگاه خبری طوفان زرد با شما هستیم و مروری بر نتایج و حواشی به وقوع پیوسته در لیگ های معتبر اروپایی چون انگلیس، اسپانیا، آلمان، ایتالیا و فرانسه خواهیم داشت .
آتش بازی در ومبلی!

از هفته نهم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال چلسی در مقابل میهمانش واتفورد با نتیجه 4-2 به برتری رسید. یونایتد در بازی خارج از خانه خود برابر هادرسفیلد اولین بار طعم شکست را چشید. سیتیزن ها مقابل برنلی به برد قاطع 3 - 0 دست یافتند. توپچی های لندن در دیداری خارج از خانه به مصاف اورتون رفتند که در نهایت این دیدار حساس با نتیجه پرگل 5-2 به سود شاگردان ونگر پایان یافت. تاتنهام موفق شد در ومبلی در شب درخشش هری کین با نتیجه 4 بر یک لیورپول را مغلوب کند. تاتنهام با این برد 20 امتیازی شد و بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به شیاطین سرخ در رده سوم جدول ایستاد.تیم یورگن کلوپ نیز بعد از این باخت 13 امتیازی باقی ماند و رده نهم جدول را به خود اختصاص داد.


تیم های فوتبال دورتموند و فرانکفورت در چارچوب هفته نهم بوندس لیگا به مصاف هم رفتند که در انتها دو تیم به تساوی 2-2 رسیدند. رقیب دیگر زنبورها در مصاف با میزبانشان، هامبورگ به برتری 1-0 دست پیدا کردند تا دو تیم هم امتیاز شوند و رقابت برای کسب رتبه اول همچنان ادامه داشته باشد.


از هفته نهم لالیگا بارسلونا در ورزشگاه نیو کمپ به مصاف مالاگای ته جدولی رفت و در پایان توانست با 2 گل دلوفئو و اینیستا از سد مهمان خود عبور کند. در جدول لالیگا آبی اناری ها با 25 امتیاز در صدر و مالاگا با یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارد. تک گل کوین گامیرو برای چیره شدن قرمز و سفیدها بر سلتاویگو در بالایدوس کافی بود. در آخرین دیدار این هفته رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان ایبار بود و پیروزی 3 بر صفر را به دست آورد تا با 20 امتیاز جایگاه خود در رده سوم جدول را پس بگیرد. رونالدو در این دیدار علی رغم موقعیت های بسیاری که به دست آورد در گلزنی ناکام بود تا شب کم فروغی را سپری کند.


دیدار حساس تیم های ناپولی و اینتر در هفته نهم لیگ برتر ایتالیا با تساوی 0-0 به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. تیم های فوتبال رم و تورینو رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان این گرگ ها بودند که توانستند با تک گل کولاروف میزبان خود را شکست دهند. جنوا موفق شد شاگردان مونتلا را با تساوی بدون گل متوقف کند. یوونتوس توانست با ارائه نمایشی زیبا و با هتریک خدیرا با نتیجه 6-2 اودینزه را مغلوب کند.
اینتر موفق شد در دهمین هفته از سری آ و در شبی که سه بار دیرک دروازه سمپدوریا را به لرزه درآورد، 3-2 این تیم را مغلوب کند تا برای کسب عنوان قهرمانی کماکان با دیگر مدعیان رقابت کند. تیم فوتبال میلان موفق شد بعد از چند هفته ناکامی با نتیحه 4-1 حریفش کیه وو را مغلوب کند تا مونتلا موقتا از خطر اخراج نجات پیدا کند. بانوی پیر در خانه توانست اسپال را با 4 گل درهم بکوبد و به این ترتیب آن ها فاصله خود را با اینتر و ناپولی در صدر جدول حفظ کردند. لازم به ذکر است ایگواین در دقایق پایانی باز هم گلزنی کرد که با تکنوولوژی VAR مردود اعلام شد.


در ایستگاه دهم لیگ برتر فرانسه موناکو با دو گل بر کان غلبه کرد. تیم فوتبال لیل مغلوب رن شد. لیون با زدن 5 گل تروا را گلباران کرد و در مهم ترین مصاف این هفته دو تیم مارسی و پاریسن ژرمن با یکدیگر دیدار کردند که در نهایت این دیدار با تساوی 2 - 2 به پایان رسید. با وجود این تساوی پاریسی ها همچنان صدرنشین لوشامپیونه هستند.
نظرات کاربران
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.
آخرین ها